رفع نم و رطوبت بدون تخریب

رفع 
نم و رطوبت سوای تخریب رفع نم و رطوبت سوای تخریب در سازه‌های عمرانی مثل ساختمان، مخازن نگهداری، پل ها، سدها، سالن‌های صنعتی یک امرمهم در زمینه‌های مهندسی است . مهندسی آب و آب‌بندی بنا تهی دست تخصص، دانش و تجربه بالا و کافی می باشد . نکته‌ی حیاتی در گزینش مواد آب‌بندی به کار گیری از مواد آب‌بندی با عمر و دوام بالا می‌باشد که تا نقطه نهایی عمر بنا تداوم خود را حفظ می نماید .رفع این معضل در منش سنتی با تخریب لایه های ایزولاسیون سابق و صرف هزینه‌های فراوان و بهم‌ریختگی محیط معاش هم پا می باشد . به کارگیری از رنگ نانو عایق رطوبت روشی نوین، قطعی و کاملاً اثر گذار و ناچیز هزینه را پیش پای شما می گذارد .در 
این مطلب به معرفی رنگ نانو عایق رطوبتی جهت رفع نم و رطوبت سوای تخریب پرداخته می شود 
رطوبت 
و نم در ساختمان : رفع 
نم و رطوبت سوای تخریب 
رفع نم و رطوبت بدون تخریب رفع نم و رطوبت بدون تخریب در سرویس های بهداشتی و مکان هایی که بواسطه تغییرات دمائی و تنش‌های حاصله دچار نشتی شده اند از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد . با اعتنا به آنکه رطوبت و نشتی علاوه بر آنکه صدمات بسیار زیادی به منزل و ساختمان وارد می نماید، یکی از اصلی‌ترین زمینه‌های ایجاد بیماری در محیط منزل نیز می‌باشد . لهذا عایق کاری این مکان ها با کمترین هزینه و در سریعترین مدت ممکن صرفا بدون کندن و اجرای ذیل سازی دوباره قابلیت پذیر است رفع نم و رطوبت بدون تخریب و با ماندگاری طولانی و کیفیت مطمئن فقط با نانو عایق های رطوبتی امکان پذیر هست . 

ایزوگام فویلدار

آغاز برای معرفی ایزوگام طرح دار نیاز میباشد تا در قضیه خویش عایق رطوبتی عادی یا به عبارتی ایزوگام فویلدار تعریف مختصری داشته باشیم .ایزوگام با پیشرفت علم و فناوری در صنعت عایق کاری به جای قیر و گونی جهت پرهیز از نفوذ رطوبت به درون ساختمان به وجود آمد و با گذر کرد زمان تغییرات بسیاری در اجزای ایزوگام ایجاد شد تا فرآورده تولیدی ایزوگام بتواند برای مناطق گوناگون کشور(گرمسیر،سردسیر و معتدل) و همچنین با ذوق وسلیقه های گوناگون سازگار باشد .امروزه ایزوگام های تولیدی دارنده مدل های متفاوتی می باشد .و در بیشترین و کمترین دما نصیب آن فویل آلومینیم برای استحکام عمده و رفلکس فروغ و روشنایی خورشید به عمل رفته میباشد که دارای اسم و رسم به ایزوگام فویلدار هست .این گونه ایزوگام برای عایق کاری پشت بام فراوان متداول میباشد که قدمت موثر آن در فیس مرغوب بودن ایزوگام مصرفی و طرز نصب توسط نصاب ایزوگام به 15 سال نیز می رسد . 




ایزوگام 

طرح دار 

امروزه شرکت های ایزوگام دلیجان به این نتیجه رسیده اند که ایزوگام بام و نمای ساختمان ها علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت و نم می بایست زیبایی و نمای مناسب هم داشته باشد . به همین ادله تولید کنندگان ایزوگام در پی تولید نمودن ابداع در قضیه پوشش لایه بیرونی ایزوگام یا این که به عبارتی فویل میباشند . 

آب بندی ساختمان

نیز درحال حاضر جدیدترین ایزوگام های طرح دار تولید گردیده و روانه بازار شده است که در صنعت عایق رطوبتی از آن استعمال بسیاری می شود . ایزوگام طرح دار در نقش های چمنی، آجرنما، موزاییکی، خشت نمای رنگی و غیره تولید می شود . در واقع ایزوگام طرح دار نوعی فویل تازه با فناوری تازه و توسعه یافته هست که می تواند جای خویش را در بخشها دیگر نیز باز کند . ایزوگام های طرح دار دارنده نقش ها و رنگ های متنوعی می باشد و با کیفیت 35 الی 30 میکرون ضخامت ساخت می شوند . بها ایزوگام های طرح دار کمی گران تر از دسته فویلی آن می‌باشد البته با توجه به این که زیبایی به کارگیری از این ایزوگام بخش اعظم می باشد خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می برسد . فویل های وارد شده طرح دار در هنگام بارگیری قضیه ارزیابی قرار می گیرند که با توجه به سالم بودن در اختیار مشتری قرار بگیرند . 

ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد؟

آب بندی ساختمان

یزوگام 

خوب ایزوگام خوب در درجه‌ی نخستین ایزوگامی است که به وسیله سازمان استاندارد تایید شده باشد و بر روی رول آن نشان استاندارد و مشخصات استاندارد آن درج گردیده باشد . شما می توانید برای اطمینان بیشتر ویژگی ها روی شرینک ایزوگام را با خویش فرآورده تطابق دهید . مشخصاتی همچون وزن (با ترازو) و ضخامت (با کولیس) به راحتی قابل اندازه گیری می‌باشد . چه فروشنده و چه خریدار خوبتر می باشد این تست ها را انجام دهند . 


ایزوگام خوب در وهله‌ی بعدی ایزوگامی می‌باشد که ضمانت نامه‌ی طولانی زمان حقیقی و واقعی داشته باشد . تولیدکننده ای که از کیفیت بالای متاع خود اطمینان دارد با خیال و خاطر سهل وآسان کیفیت و سلامت ایزوگام خود را ضمانت می‌کند و در قرارداد خویش شروط غیر منطقی و شیطنت آمیز وارد نمی نماید . برای شناخت بیشتر با ضمانت‌نامه ایزوگام اینجا را بخوانید . 




مشخصات 

ایزوگام عالی : 


ایزوگام 

خوب از چه مواد اول ای ساخته می‌شود؟ ایزوگام عالی ایزوگام پلیمری میباشد و با قیر ۶۰-۷۰ خالص ایجاد میگردد . هرچند می بایست اعتنا کنید که ایزوگام های ایجاد گردیده با قیر ۶۰-۷۰ بها بالاتری نسبت به ایزوگام های ایجاد شده با قیر دمیده دارند و می بایست صرفه‌ی اقتصادی آن را برای مورد استفاده‌ی آن در لحاظ بگیرید . 




ایزوگام 

عالی چقدر قدمت می‌کند؟ ارتفاع قدمت ایزوگام به ویژگی ها زیادی از جمله حالت آب و هوا، تابیدن نوروفروغ خورشید بر روی آن و موقعیت مراقبت آن بستگی داراست . البته یک ایزوگام عالی دست‌کم دربین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌نماید . با اولی بارش باران یا این که برف محرمانه به پشت بام ایزوگام گردیده تان بزنید . مال نامرغوب در به عبارتی بارش های اولیه کیفیت پایین خویش را نمایان مینماید . 




ایزوگام 

عالی چه ضخامتی دارد؟ ضخامت ایزوگام عالی یا این که مرغوب که به وسیله اداره استاندارد مشخص شده می باشد ۴±۰/۲ میلی‌متر است . به این معنی که ضخامت میانگین قابل قبول ۴ میلی‌متر هست و از بازه زمانی ۳٫۸ میلیمتر تا ۴٫۲ میلیمتر از حیث اداره استاندارد قابل پذیرش هست . ضخامت فراتر آن به چهره ویژه و سفارشی نیز ساخته می شود ولی برای مصارف خاص صنعتی . 


مواد آب بندی نانو

آب بندی ساختمان


آب بندی استخر با مواد نانو یکی از راه و روش های جدید برای آب بندی استخر و مخازن آب می باشد . 

ژل 

مخصوص آب بندی فناوری نانو ، نانوفناوری یا این که نانوتکنولوژی رشته‌ای از علم کاربردی و فناوری می‌باشد که جستارهای گسترده‌ای را پوشش میدهد . قضیه کلیدی آن هم مهار ماده یا این که دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر میباشد . در واقع نانو تکنولوژی ادراک و به کارگیری خاصیت جدیدی از مواد و سیستمهایی در این بعدها می باشد که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متأثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خویش نشان می‌دهند . 

آب 

بندی استخر با مواد نانو یعنی استعمال از موادی نظیر مایع آب بندی و چسب آب بندی در عایق کاری و ایزولاسیون بنا ها ، آب بندی استخر با مواد نانو یکی از راه های جدیدی می‌باشد که مضاعف کاربرد پیدا کرده است ، مواد نانو یا چسب آب بندی استخر به موادی گفته می شود که مایع سفید رنگ بوده آب 

بندی کیت پروف نانو ملاتی کالیمورا آغاز ۲۰۰ کیلوگرم (حدود چهار فرغون) ماسه شسته، یک کیسه پودر سنگ ۲۵ کیلویی و یک کیسه سیمان ۷۵ کیلو با نیز ادغام نموده و به طور کامل بهم میزنیم و اندازه قضیه نیاز آب و ۴ لیتر از مواد کیت پروف ملاتی بیشتر می نماییم دقت شود آب و مواد نانو مقدمه با یکدیگر حل شود بطوری که مواد در آب حل گردیده و سپس به چهره یکنواخت در ملات پخش شود و در چهره قابلیت برای تهیه و تنظیم ملات یکنواخت و مناسب از میکسر استعمال شود . این مقدار برای پوشش ۸ متر الی ۱۰ متر مربع با ضخامت ۲ الی ۳ سانتیمتر کافی می باشد . 

اجرای آب بندی درزبندی و پوشش نانو نمای ساختمان

 آب بندی ساختمان

آب بندی و درزبندی نمای ساختمان آسیب های ناشی از فرسایش به وسیله آب و هوا را بر روی ساختمان به اندازه فراوان زیادی کاهش می دهد که منجر ارتفاع عمر مصالح و همچنین کاهش هزینه های شست و شو و محافظت از ساختمان می شود . آب بندی و درزبندی ساختمان به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می رود که از هدر رفتن دمای داخل و نفوذ هوای بیرون به فضای درون نیز پرهیز می نماید . آب بندی و پر کردن درزهای ساختمان برای بنا های دیرین و نوساز واجب می باشد و نقشی اصلی در با صرفه سازی مصرف سوخت داراست . 

آب بندی نمای ساختمان امروزه بوسیله تکنولوژی نانو مبتلا تحولی عظیم و بهبود اکثری گردیده می باشد . پوشش نانو شایسته ترین شیوه حل برای مراقبت از اشکال سطح ها به فعالیت رفته در فضای بیرون و داخل ساختمان به شمار می رود . این پوشش با ایجاد لایه ی دوچندان نازک یک‌سری نانومتری و نامرئی مرحله را در برابر بسیاری از کارداران مقاوم می نماید . 

نانو ماده ای سازگار با محیط زیست، غیر قابل اشتعال و محلول در آب می باشد که می توانایی با غلتک، برس و اسپری روی سطح موضوع حیث آن را اجرا کرد . پوشش نانو به سرعت کم آب می شود و احتیاجی نیز به تابش خورشید ندارد . 

فناوری نانو پوششی آبگریز روی تراز مصالح ایجاد می کند که منجر زیبایی هرچه بیشتر ظواهر و همچنین مقاومت در برابر آب و هوا، میکروبها و قارچها کپک و جلبک و در عین حال امکان تنفس مصالح می شود . پوشش حفظ کننده نانو از جذب عمقی آلودگی های متعدد بوسیله انواع مصالح به فعالیت رفته همچون سنگ، سیمان، آجر، شیشه، چوب، سرامیک و غیره پرهیز می نماید و خاصیت سهل و آسان منزه شدن هم به تمام سطح ها می دهد . حفظ در برابر اشعه UV خورشید، عدم ایجاد پوسته و مقاومت در برابر باران های اسیدی نیز از خواص نانو کردن سطوح می باشد .