آب بندی سازه های زیر زمینی

آب بندی ساختمان


Medit Crystall 204


در مناطقی که طول سطح آب های زیرزمینی بالا باشد ، آب از بنا های هم تراز به واسطه تخلخل بتن و ضابطه ظروف مرتبطه عبور نموده و به مرور ضمن خوردگی آرماتورها و تخریب بتن ، بنا را آکنده‌از آب خواهد نمود


این موسسه با به کارگیری از سیستم نفوذگر کریستال شونده ، اشکال بنا های بتنی را فارغ از نیاز به کم آب شدن و در اکثر مورد ها در طول خدمت، آب بندی میکند.




درین طریق ،Medit Crystall 204  در تماس با آب از روش لوله های موئینه وارد بتن گردیده و با آهک آزاد مو جود در بتن وارد عکس العمل شیمیایی میگردد . تشکیل کریستال های نامحلول همه منافذ بتن را مالامال نموده و با تولید ساختاری یک پارچه ، بتن را از عمق آب بند می‌نماید . به همین ادله  حتی در صورتیکه که بنا پس از آب بندی در گیر تخریب سطحی شود ، با مشکلی رو به رو نخواهد بود .


نشتی های شدید پیشین از اعمال مواد نفوذگر ، بایستی با به کار گیری از مواد آنی گیرمدیترانه (Medit plug)   مرتفع گردد .


ترمیم سطح ها متخلخل ، پوکیها و شن زدگیها با ملاتهای ترمیمی مدیترانه، همواره تحت عنوان پیش نیاز آب بندی در سیستم نفوذگر الزامی است .




مورد ها مصرف :



تونل و شبکه های بتنی ، مخازن و لوله های انتقال آب یا این که فاضلاب ، سد حد فاصل بتن مگر و بتن فونداسیون ، دیواره و کف فونداسیون ، درزهای اجرایی ، بنا های زیرزمینی مانند پایانه های مترو ، حوضچه های تاسیسات شهری ، گذرگاه های زیرزمینی ، پارکینگ ، گودی بالا بر و …


از گزاره مزایای استعمال ازپودر نفوذگر کریستال شونده مدیترانه ، در آب بندی سطح ها بتنی ، عبارتند از :


دوری از نفوذ آب

کارایی آببندی در دراز برهه زمانی

دوری از زنگ زدگی اکسید شدن میلگردها

ترمیم سوراخ های مویه های تا نیم میلی متر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.