اجرای آب بندی درزبندی و پوشش نانو نمای ساختمان

 آب بندی ساختمان

آب بندی و درزبندی نمای ساختمان آسیب های ناشی از فرسایش به وسیله آب و هوا را بر روی ساختمان به اندازه فراوان زیادی کاهش می دهد که منجر ارتفاع عمر مصالح و همچنین کاهش هزینه های شست و شو و محافظت از ساختمان می شود . آب بندی و درزبندی ساختمان به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می رود که از هدر رفتن دمای داخل و نفوذ هوای بیرون به فضای درون نیز پرهیز می نماید . آب بندی و پر کردن درزهای ساختمان برای بنا های دیرین و نوساز واجب می باشد و نقشی اصلی در با صرفه سازی مصرف سوخت داراست . 

آب بندی نمای ساختمان امروزه بوسیله تکنولوژی نانو مبتلا تحولی عظیم و بهبود اکثری گردیده می باشد . پوشش نانو شایسته ترین شیوه حل برای مراقبت از اشکال سطح ها به فعالیت رفته در فضای بیرون و داخل ساختمان به شمار می رود . این پوشش با ایجاد لایه ی دوچندان نازک یک‌سری نانومتری و نامرئی مرحله را در برابر بسیاری از کارداران مقاوم می نماید . 

نانو ماده ای سازگار با محیط زیست، غیر قابل اشتعال و محلول در آب می باشد که می توانایی با غلتک، برس و اسپری روی سطح موضوع حیث آن را اجرا کرد . پوشش نانو به سرعت کم آب می شود و احتیاجی نیز به تابش خورشید ندارد . 

فناوری نانو پوششی آبگریز روی تراز مصالح ایجاد می کند که منجر زیبایی هرچه بیشتر ظواهر و همچنین مقاومت در برابر آب و هوا، میکروبها و قارچها کپک و جلبک و در عین حال امکان تنفس مصالح می شود . پوشش حفظ کننده نانو از جذب عمقی آلودگی های متعدد بوسیله انواع مصالح به فعالیت رفته همچون سنگ، سیمان، آجر، شیشه، چوب، سرامیک و غیره پرهیز می نماید و خاصیت سهل و آسان منزه شدن هم به تمام سطح ها می دهد . حفظ در برابر اشعه UV خورشید، عدم ایجاد پوسته و مقاومت در برابر باران های اسیدی نیز از خواص نانو کردن سطوح می باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.