مواد آب بندی نانو

آب بندی ساختمان


آب بندی استخر با مواد نانو یکی از راه و روش های جدید برای آب بندی استخر و مخازن آب می باشد . 

ژل 

مخصوص آب بندی فناوری نانو ، نانوفناوری یا این که نانوتکنولوژی رشته‌ای از علم کاربردی و فناوری می‌باشد که جستارهای گسترده‌ای را پوشش میدهد . قضیه کلیدی آن هم مهار ماده یا این که دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر میباشد . در واقع نانو تکنولوژی ادراک و به کارگیری خاصیت جدیدی از مواد و سیستمهایی در این بعدها می باشد که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متأثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خویش نشان می‌دهند . 

آب 

بندی استخر با مواد نانو یعنی استعمال از موادی نظیر مایع آب بندی و چسب آب بندی در عایق کاری و ایزولاسیون بنا ها ، آب بندی استخر با مواد نانو یکی از راه های جدیدی می‌باشد که مضاعف کاربرد پیدا کرده است ، مواد نانو یا چسب آب بندی استخر به موادی گفته می شود که مایع سفید رنگ بوده آب 

بندی کیت پروف نانو ملاتی کالیمورا آغاز ۲۰۰ کیلوگرم (حدود چهار فرغون) ماسه شسته، یک کیسه پودر سنگ ۲۵ کیلویی و یک کیسه سیمان ۷۵ کیلو با نیز ادغام نموده و به طور کامل بهم میزنیم و اندازه قضیه نیاز آب و ۴ لیتر از مواد کیت پروف ملاتی بیشتر می نماییم دقت شود آب و مواد نانو مقدمه با یکدیگر حل شود بطوری که مواد در آب حل گردیده و سپس به چهره یکنواخت در ملات پخش شود و در چهره قابلیت برای تهیه و تنظیم ملات یکنواخت و مناسب از میکسر استعمال شود . این مقدار برای پوشش ۸ متر الی ۱۰ متر مربع با ضخامت ۲ الی ۳ سانتیمتر کافی می باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.