ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد؟

آب بندی ساختمان

یزوگام 

خوب ایزوگام خوب در درجه‌ی نخستین ایزوگامی است که به وسیله سازمان استاندارد تایید شده باشد و بر روی رول آن نشان استاندارد و مشخصات استاندارد آن درج گردیده باشد . شما می توانید برای اطمینان بیشتر ویژگی ها روی شرینک ایزوگام را با خویش فرآورده تطابق دهید . مشخصاتی همچون وزن (با ترازو) و ضخامت (با کولیس) به راحتی قابل اندازه گیری می‌باشد . چه فروشنده و چه خریدار خوبتر می باشد این تست ها را انجام دهند . 


ایزوگام خوب در وهله‌ی بعدی ایزوگامی می‌باشد که ضمانت نامه‌ی طولانی زمان حقیقی و واقعی داشته باشد . تولیدکننده ای که از کیفیت بالای متاع خود اطمینان دارد با خیال و خاطر سهل وآسان کیفیت و سلامت ایزوگام خود را ضمانت می‌کند و در قرارداد خویش شروط غیر منطقی و شیطنت آمیز وارد نمی نماید . برای شناخت بیشتر با ضمانت‌نامه ایزوگام اینجا را بخوانید . 




مشخصات 

ایزوگام عالی : 


ایزوگام 

خوب از چه مواد اول ای ساخته می‌شود؟ ایزوگام عالی ایزوگام پلیمری میباشد و با قیر ۶۰-۷۰ خالص ایجاد میگردد . هرچند می بایست اعتنا کنید که ایزوگام های ایجاد گردیده با قیر ۶۰-۷۰ بها بالاتری نسبت به ایزوگام های ایجاد شده با قیر دمیده دارند و می بایست صرفه‌ی اقتصادی آن را برای مورد استفاده‌ی آن در لحاظ بگیرید . 




ایزوگام 

عالی چقدر قدمت می‌کند؟ ارتفاع قدمت ایزوگام به ویژگی ها زیادی از جمله حالت آب و هوا، تابیدن نوروفروغ خورشید بر روی آن و موقعیت مراقبت آن بستگی داراست . البته یک ایزوگام عالی دست‌کم دربین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر می‌نماید . با اولی بارش باران یا این که برف محرمانه به پشت بام ایزوگام گردیده تان بزنید . مال نامرغوب در به عبارتی بارش های اولیه کیفیت پایین خویش را نمایان مینماید . 




ایزوگام 

عالی چه ضخامتی دارد؟ ضخامت ایزوگام عالی یا این که مرغوب که به وسیله اداره استاندارد مشخص شده می باشد ۴±۰/۲ میلی‌متر است . به این معنی که ضخامت میانگین قابل قبول ۴ میلی‌متر هست و از بازه زمانی ۳٫۸ میلیمتر تا ۴٫۲ میلیمتر از حیث اداره استاندارد قابل پذیرش هست . ضخامت فراتر آن به چهره ویژه و سفارشی نیز ساخته می شود ولی برای مصارف خاص صنعتی . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.