اصول آب بندی ساختمان


آب بندی خانه خود را در برابر نشت هوا یکی از ساده ترین ارتقاء ها است که می توانید راحت تر خود را در حالی که کاهش هزینه های انرژی و انتشار کربن را تا 25٪ افزایش دهید.

نشت هوا به میزان 15 تا 25 درصد از تلفات حرارت زمستانی در ساختمان ها است و می تواند موجب کاهش قابل توجه هوشیاری در محیط هایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود کمک کند. با این حال، تنگی آب و سطوح عایق سطحی نیز می تواند مشکلاتی را با تراکم و کیفیت هوا در داخل ایجاد کند. درک اینکه چگونه چگالی کار می کند و در آن شرایط آب و هوایی بیشتر احتمال دارد، تاثیرات آن را محدود می کند.

هوا معمولا از طریق:

درب ها و پنجره های باز نشده یا ضعیف مهر و موم شده
طراحی ضعیف یا حذف هوای آلوده
دریچه های باز نشده، فانوس های شیشه ای و طرفداران اگزوز
شکاف در اطراف عایق سقف و در اطراف نفوذ سقف (به عنوان مثال، downlights، لوله ها و کابل ها)
شکاف در اطراف نفوذ دیوار (مانند لوله ها، لوله ها، پریز برق، سوئیچ ها، سیستم های تهویه مطبوع و بخاری)
شکاف بین اتصالات عنصر پوشه (به عنوان مثال دیوار کف یا دیوار سقف)
کف پوش های ضعیف نصب شده یا خالی شده اند.
شکاف در عایق و پلاریزاسیون حرارتی نیز یک منبع قابل توجه از تلفات گرما است و می تواند هر دو پیش نویس و تراکم را ایجاد کند. این مسائل در گرمایش خورشیدی منفی، نصب عایق و عایق ها مورد بحث قرار گرفته است.

هرگونه نشت هوا در ساختمان پاکت خانه ای که خورشید گرم است، راحتی و کارایی را به خطر می اندازد.

بازسازی ساختمان از صفر تا صد

کلیه روند تجدید بنا ساختمان شامل مرمت ساختمان از صفر تا صد به وسیله تیم سرویس ها ساختمانی دکوراسیون سازه دربرگیرنده بازسازی ساختمان به صورت کلی و تعمیرات جزِئی و کلیه خدمات ساختمانی از سطح تخریب تا کامل شدن ساختمان و ویلا شامل طراحی داخلی ونما دربرگیرنده سنگکاری نما و کف، آجرچینی ، کاشکاری و سرامیک ، آببندی و تعمیر خدمت های بهداشتی و کلیه سرویس ها ساختمانی دربرگیرنده نگارگری ساختمان به فیس روغنی و پلاستیک و همگی سرویس ها تاسیسات ساختمانی مشتمل بر لوله کشی آب سرد و گرم ، موتورخانه ، شوفاژ و تاسیسات استخرو تعمیرات و تجدید بنا شامل آببندی وسرامیک استخر ، سونا ، جکوزی انجام میگردد آببندی استخر با مواد نانو به فیس تضمینی قابل اجرا و همه تعمیرات و مرمت ویلا و محوطه ویلا به صورت تخصصی را با مصالح استاندارد از مرحله تخریب تا تکمیل ساختمان را به عهده ما بگذارید با اکیپ تخصصی و چک ظریف تمامی سرویس ها تجدید بنا و تعمیرات ساختمان را به شایسته ترین نحو انجام می‌دهیم برای اطلاع از هزینه ها و خدمات ما می توانید برای مشورت کردن در قضیه مرمت ملکتان با ما تماس بگیرید تا ضمن برآورد دقیق از هزینه ها همگی خدماتی را که ساختمان شما نیاز داراست را به شایسته ترین نحو به شما ارائه کنیم . 

تجدید بنا 
ساختمان ابتدا 
ای در قضیه نوسازی ساختمان: معمولا ساختمانها پس از عبور کرد مدتی یا یک سری سال از ساخت مبتلا فرسودگی می شوند و نیاز به نوسازی و تعمیرات پیدا میمنند بسته به کیفیت پباده سازی و ایجاد و مدل مصالح مصرفی در ساخت ، طول قدمت مفید ساختمان هم تغیر میکندهزینه های تعمیر و تجدید بنا در هر هنگامی بسته به قیمت مصالح و دستمزد تمام شده محاسبه میشود . کیفیت تولید مدام به عواملی همچون دست اندرکاران تحت بستگی داراست . 

AeroBarrier چیست؟

۹۴۱/۵۰۰۰

AeroBarrier چیست؟

AeroBarrier یک تکنولوژی انعطاف پذیر بسته بندی اتوماتیک است که هدف آن ایجاد کارآیی و عملکرد خانه سازی برای همه سازندگان است. تضمین شده به عنوان GreenGuard Gold و ساخته شده سبز، تکنولوژی مهر و موم ما با خیال راحت و به طور موثر کل ساختمان را تمیز می کند، از بین بردن مشکلات و معایب تکنیک های ساخت و ساز سنتی و جایگزینی کار دستی با یک کار با کنترل خودکار با کامپیوتر، کنترل دقیق.


مهر و موم هر نوک و کراننی

آب بندی ساختمان

       

چرا آنقدر بزرگ است؟

مهر و موم تنگ: AeroBarrier خود را هدایت به تمام نشت هوا در ساختمان و مهر و موم به اندازه بزرگ به عنوان 1/2 اینچ، و به عنوان کوچک به عنوان یک موی انسان است. این یک واشر در اطراف خروجی ها، می تواند چراغ ها و سیم ها قرار بگیرد.

تقسیم بندی: از آنجایی که ما هر واحد واحد را می بندیم، AeroBarrier به جلوگیری از صدا، بویایی و اشتراک انرژی بین واحدها کمک می کند. این باعث افزایش آسایش می شود و منجر به مستاجران بلند مدت می شود که خانه های خود را دوست دارند.

فایبرگلاس

آب بندی ساختمان

های دودکش بادی مناسب در هنگام استفاده از شومینه شومینه، از پلاستیک های با دوام ساخته می شوند و می توانند به آسانی برداشته شوند و صدها بار مجددا استفاده شوند. اگر فراموش کنید قبل از آتش گرفتن بالون را بیرون بیاورید، بالون به طور خودکار ظرف چند ثانیه از تماس با گرما خارج خواهد شد. یک قابل شستشو قادر به ایجاد یک شومینه شومینه شوم قابل استفاده مجدد با پر کردن یک کیسه زباله پلاستیکی با ضایعات بتای فایبرگلاس و جلوگیری از آن در دودکش. ضمیمه یک طناب دوام با برچسب که به شومینه آویزان می شود تا (1) به شما یادآوری کند دودکش مسدود شده است و (2) یک روش حذف آسان پلاگین را فراهم می کند.


توجه داشته باشید که آب بندی به تنهایی نیازمند عایق بندی مناسب برای کاهش جریان گرما از طریق پاکت ساختمان نیست.


بیشتر بدانید

لینک ها

هوا در خانه شما قرار دارد

کشف نشت هوا

بیشتر بدانید

آب بندی برای ساخت خانه جدید

بیشتر بدانید

جعل کردن

بیشتر بدانید

W

راهنمای خرید چسب مناسب برای انجام پروژه صنعتی|چسب های اکریلیک

انواع مختلفی از چسب های اکریلیک وجود دارد: اکریلیک دو جزئی و اکریلیک دو تراز ایی . اکریلیک دو جزئی مضاعف مقاوم، در برابر پوسته شدن ،کشیدگی و همچنین مقاومت بالا در برابر شوک و ضربه، محبوب هستند . آن ها ایده آل برای محفظه های سخت، که در معرض عامل ها محیطی نظیر رطوبت بالا و آب و هوای مشقت بار دوچندان مقاوم می‌باشند . 


چسب اکریلیک دو جزئی در صنایع کشتی سازی به مراد تولید قایق های پلاستیکی تقویت شده با فیبر (FRP) استفاده می شود و همینطور به عنوان جایگزینی برای جوشکاری در باندینگ باند پانل استفاده می شود .این چسب ها نیاز به ادغام کردن پیشین از به کارگیری (معمولا رزین به همپا یک فعال کننده) دارای بوی فراوان قادر می باشد . در نتیجه، آنان تنها بایستی در محفظه هایی که دارنده تهویه مطلوب می‌باشند موضوع استعمال قرار گیرد . 


از سوی دیگر، چسب اکریلیک دو مرحله ای، نیازی به ترکیب کردن ندارد، که نسبت به همتای دو جزئی آن برتری دارد . مثل اکریلیک دو جزئی، این گونه اکریلیک نیز مضاعف با دوام، سفت و ایده آل برای محیط های با وضعیت سخت میباشد . با این حال، اکریلیک دو سطح ای نیاز به یک فعال کننده دارند و برای مالامال کردن سوراخ عالی نیستند . این چسب ها به طور معمول در چسباندن آهنربا برای بلندگوها و موتورهای الکتریکی به کار گیری می شود . 


موارد تقاضا روز افزون چسب های اکریلیک ،اتصال آهنربا برای بلندگوها و موتورهای الکتریکی، تولید و تعمیر قایق ها و کشتی ها، جایگزین پرچ در صنعت ، جایگزین جوشکاری نقطه ایی در اتصال پانل و . . . 


آب بندی ساختمان


ادامه دارد . . .