مزایای عایق رطوبتی نانو تکنولوژی ایزوپل:


مزایای عایق رطوبتی نانو تکنولوژی ایزوپل:

از سایر مزایای عایق رطوبتی نانو تکنولوژی ایزوپل می شود به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود به دلیل آنکه در فصل سرد از هدر رفتن گرما خودداری می نماید و در فصل گرم سبب ساز بازتابش بیشتراز 80 در صد خورشید شده‌است و تحت عنوان یک عایق رطوبتی و حرارتی کار می نماید.

آب بندی ساختمان

یکی‌از دیگر از مزایای این عایق رطوبتی سبب ساز آب بندی بی نقص و رفع نقص‌ نشتی گردیده و در مقابل فروغ خورشید رنگ خویش را محافظت میکند. زمانه کم آب شدن فاقد هرگونه عطر ومواد مضر هست.


 


رفع نم و رطوبت سوای تخریب در خدمت های بهداشتی:

خدمت های بهداشتی، خزینه و سرویس بهداشتی از پاراگراف جاهایی در ساختمان می باشند که به خاطره پاکیزگی و عبور آب و قربت به فاضلاب و مواد شیمیایی محلی مطلوب برای رویش قارچ و جلبک می‌باشد که از نگاه بهداشتی نیز صدمات جبران ناپذیری را می‌تواند برای ساکنان ساختمان به وجود بیاورد.


بعضی از خدمت‌ها به دلایلی، اضافه در معرض فساد قرار میگیرند و به مرور دوران از لحاظ بهداشتی، آ ‌بندی، پوسیدگی لوله های فاضلاب و آب آشامیدنی، سوراخ در پیاله، سرامیک و کاشی کاری نیاز به تعمیرات و تجدید بنا نیاز دارا‌هستند.


میان کاشی های جانور در کف خزینه و سرویس بهداشتی ها یک خلأ بسیار کوچک موجود است، ولی کوچکی گوشه و کنار برای نفوذ پذیری آب معنایی ندارد. آب از همین گوشه و کنار نفوذ مینماید و سبب تخریب جزئی کف خزینه و توالت می‌شود. این نفوذ آب روی کاشی ها تأثیر نهاده و سبب ساز شکستن آنان هم میشود.


برای این که نشتی خدمت های بهداشتی و گرمابه را پاک شود بایستی درزهای سرامیک و کاشی را در یکسری مرحله با مخلوط سیمان سپید و نانو عایق رطوبتی مالامال شود. این فعالیت از لق شدن سرامیک کف و کاشی کاری دیوار و و نفوذ آب به لایه های زیرین کف‌ دستشویی به طور کامل خودداری مینماید.


و مکانی به طور کامل آب بند به وجود میاورد بدین طریق که سوای کندن و برداشتن کاشی و سرامیک کف و فارغ از نیاز به عایق کاری مجدد ذیل سازی انجام می گردد که به آن رفع نم فارغ از تخریب با عایق نانو تکنولوژی نیز کفته میشود.


 


نانو عایق رطوبتی:

امروزه که فناوری های تازه هر روزه رو به پیشرفت میباشند ، به کار گیری آنان اهمیت فراوانی برای آسایش بیش تر آدم دارا‌هستند. نانو تکنولوژی این دانش به حدی گستردگی دارااست که حتی‌در زوایای مویرگی معاش انسان نیز تاثیر دارااست.


نانوتکنولوژی حرفه ای از علم کاربردی و فناوری میباشد که شغل های گسترده‌ای را پوشش دهی می‌کند. مسئله اصلی آن نیز مهار ماده یا این که دستگاه های در بعدها کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر میباشد.


در واقع نانو تکنولوژی درک و استفاده خاصیت جدیدی از مواد و سیستم هایی در‌این بعدها میباشد که اثرات فیزیکی جدیدی را از از خویش نشان می دهند.




 


رفع نم با تکنولوژی نانو :

این عایق رطوبتی نانو تکنولوژی هر سال کاربرد های جدیدی از آن در صنعت های گوناگون معرفی می گردد. از گزاره کاربرد های نانو تکنولوژی در صنعت ساختمان می شود به رنگ های نانو عایق رطوبتی اشاره نمود.


این جور از عایق های رطوبتی بسیار بسیار مقرون به صرفه بوده و ارتفاع قدمت بالایی دارا‌هستند. که در پایین سطوح مولکولی و در مقیاس نانو متر با مواد متفاوت مخلوط می گردند و با ساخت لینک و پیوند های پلیمری هوا گذر، سبب ساز تاثیر در سطح میشوند.


• شازگاری با دور و بر زیست ، غیر سمی بودن و غیر حریق زا

• مقاومت گرمایی تا ۱۰۰ + مقاومت سرمایی تا ۴۰ – رتبه سانتیگراد




 


کاربرد رنگ نانو عایق رطوبتی:

• پشت ‌بام ها ، شیروانی

• کف موتورخانه، تأسیسات

• پل ها، شبکه ها، مخازن بتنی

• آب نما، استخر، مخازن آب

• لوله های بتنی آب و فاضلاب

• گنبد مساجد و بناهای تاریخی

• خدمت های بهداشتی، خزینه و آشپزخانه

• ایوان ها، بالکن ها و باغچه های روی حیاط

• دیوارها و نماهای در معرض رطوبت و باران

• سطح های بتنی، گچی، کاه گلی، چوبی، آردواز، ایرانیت ها


 




آب بندی فشار منفی

 آب بندی ساختمان


بایستی در لحاظ داشت شایسته ترین منش جهت آب بندی بنا مخزن بتنی یا این که استخر بتنی آب بندی فشار مثبت میباشد ،خواسته از فشار مثبت این میباشد که مخزن را از باطن آب بندی کرد ولی خوب به هر اکنون بعضی وقت ها آب داخل مخزن بسیار مهم و با ارزش میباشد و قابلیت تخلیه این مورد وجود ندارد پس بایستی از طریق هایی نظیر آب بندی فشار منفی یا این که به کارگیری از پودر های نفوذگر که به‌دنبال کد متاع آن‌ها را سفارش میدهیم بهره مند شد 


آب بندی فشار مثبت محصولی بی سابقه که می شود به آن اشاره کرد MTOTOP 107 میباشد که محصولی 2 جزئی بر مبنا الاستومر که در یک بسته 25 کیلویی پودر و در یک سطل مواد آب بندی لاتکسی موجود هست بایستی به کارگیری گردد معیار به کار گیری از این کالا برای سطح های بتنی 1/5 تا 2 کیلوگرم توصیه میشود این مال را بایستی ادغام کرد و آن را بر روی سطح اعمال نمود و البته ممکن میباشد در یک استخر یا این که مخزن دیواره ها به طور آجری باشند ایتدا آن را پلاستر سیمانی زده و بر روی نرمه این مواد را بهره برد که پینهاد واحد سنجش مصرف فی مابین 2 کیلوگرم تا 2/5 کیلو در هر متر مربع سفارش میشود 

آب بندی فشار منفی 


این مال بر اساس کریستال هایی میباشند که با آب عکس العمل داده و سبب شکفته شدن و سد آب شدن در قبال نفوذ می‌گردد ترازو به کارگیری از مال MTOPAN IC 2 کیلوگرم بر متر مربع میباشد که از پشت مخزن ها بر روی سطح ها اعمال میشود ،محصولی مهیا و در گونی های 25کیلویی که با آب ترکیب و به کار گیری می‌شود .


عایق رطوبتی نانو | راهنمای نگهداری آن در انبار

آب بندی ساختمان


از دیرباز همگی بشر ها به تامل حفظ از ساختمان های خویش در قبال رطوبت و نم بوده اند و این نیاز به حفاظت در فصل های سرد به جهت بارش طولانی تر باران پررنگ خیس حس می‌شد و چاره آن به کار گیری از عایق های رطوبتی می‌باشد. که در هر جای منزل اعم از سقف، اشپزخانه، توالت و خزینه … اضافه گزینه به کار گیری از عایق رطوبتی می‌باشد. و همچنین در سالیان پشت سر هم و پیشرفت دانش آن گاه ایزوگام و حتی مدل بهتر عایق رطوبتی نانو روی عمل آمد و به جهت سایز و ارتفاع و پهنا های دلخواه مشتری و زیبایی در طول فعالیت گذاشتن آن‌ آیتم استقبال مشتریان قرار گرفته میباشد و حتی ساخت کنندگان به صادرات عایق رطوبتی نانو هم در سوی بهتر شدن و داخل شدن ارز برای مملکت هم فکر می کنند. 




راهنمای حفظ عایق رطوبتی نانو

از‌آنجا‌که می‌دانید ارزش عایق های رطوبتی نانو و ایزوپل و حتی ایزوگام بالاست برای همین روش محافظت آن‌ها دارای اهمیت میباشد. در صورتیکه بسته ها گشوده نشده و نو ساخت شده‌است می اقتدار آن را به بازه زمانی یک‌سال در مکان های کم آب و سرپوشیده که احتمال یخ زدگی هم ندارد و تابش روشنایی خورشید بدون واسطه وجود ندارد  محافظت کرد. دمای دور و بر دست‌کم +۵ و حداکثر -۱۵ سکو سانتی گراد باشد. و از قرار دادن ایزوگام به طور افقی حتی برای زمان کوتاه هم بایستی دوری کرد . و در طول نصب هیچ زمان نباید دو رول ایزوگام را بر روی هم نصب کرد چون سبب عدم جریان هوا فی مابین لایه ها میشود و باعث به چسبیدن بهم می‌شوند. و همان گونه که می‌دانید عایق ها از قیر ایجاد می گردند که ماده مستعد حریق سوزی میباشد پس بایستی مراقب بود با بی احتیاطی کوچک و رعایت نکردن موردها ایمنی انبار را طعمه حریق نکنند.