رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان


تعمیرات خانه: از قبل ها تا به امروز سعی در آن گردیده استدیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از رخنه آب و رطوبت به درون ساختمان پرهیز شود چون نم و رطوبت ضرروزیان جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد میکند. امروز در چیدانه میخواهیم باز بینی اشکال نم ها و طرز های پیشگیری رویارویی با آن به پردازیم با ما یار و همدم باشید.


یک کدام از این ایرادات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست. در صدر به‌این مورد می‌پردازیم که با انجام چه کارهایی می‌توانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟


شست و شوی خطا دیوارها


رطوبت را کاهش دهید.

یک کدام از مهمترین دلایلی که میتواند منجر بروز این ایراد شود رطوبت منزل ها میباشد. در بعضا از منزل ها از وسیله های ارتقاء رطوبت به کارگیری میشود که بهتر می‌باشد واحد سنجش کمتری از این وسیله استعمال شود. یک کدام از دیگر از خط مش های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها هست که سبب ساز می‌شود تا رطوبت منزل بیرون شود.


مقاله اضافه:روشی برای تعمیر شیر آب، به آسانی!

آب بندی ساختمان


جامه ها را سریع کم آب نمایید.

اکثری از منزل ها این روز ها آپارتمانی گردیده اند و دیگر فضایی برای کم آب کردن جامه ها نیست. در‌این موردها خانم های منزل مجبورهستند تا جامه ها را در منزل کم آب نمایند. یکی از دیگر از عواملی که سبب نم کشیدن دیوارها می گردد زیادماندن خرقه های تر در فضای منزل میباشد. عملکرد نمایید تا تخت گاز خرقه ها را کم آب فرمایید. همینطور در درون منزل رطوبت نیز ارتقاء می‌یابد.