ایزوگام فویلدار

آغاز برای معرفی ایزوگام طرح دار نیاز میباشد تا در قضیه خویش عایق رطوبتی عادی یا به عبارتی ایزوگام فویلدار تعریف مختصری داشته باشیم .ایزوگام با پیشرفت علم و فناوری در صنعت عایق کاری به جای قیر و گونی جهت پرهیز از نفوذ رطوبت به درون ساختمان به وجود آمد و با گذر کرد زمان تغییرات بسیاری در اجزای ایزوگام ایجاد شد تا فرآورده تولیدی ایزوگام بتواند برای مناطق گوناگون کشور(گرمسیر،سردسیر و معتدل) و همچنین با ذوق وسلیقه های گوناگون سازگار باشد .امروزه ایزوگام های تولیدی دارنده مدل های متفاوتی می باشد .و در بیشترین و کمترین دما نصیب آن فویل آلومینیم برای استحکام عمده و رفلکس فروغ و روشنایی خورشید به عمل رفته میباشد که دارای اسم و رسم به ایزوگام فویلدار هست .این گونه ایزوگام برای عایق کاری پشت بام فراوان متداول میباشد که قدمت موثر آن در فیس مرغوب بودن ایزوگام مصرفی و طرز نصب توسط نصاب ایزوگام به 15 سال نیز می رسد . 




ایزوگام 

طرح دار 

امروزه شرکت های ایزوگام دلیجان به این نتیجه رسیده اند که ایزوگام بام و نمای ساختمان ها علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت و نم می بایست زیبایی و نمای مناسب هم داشته باشد . به همین ادله تولید کنندگان ایزوگام در پی تولید نمودن ابداع در قضیه پوشش لایه بیرونی ایزوگام یا این که به عبارتی فویل میباشند . 

آب بندی ساختمان

نیز درحال حاضر جدیدترین ایزوگام های طرح دار تولید گردیده و روانه بازار شده است که در صنعت عایق رطوبتی از آن استعمال بسیاری می شود . ایزوگام طرح دار در نقش های چمنی، آجرنما، موزاییکی، خشت نمای رنگی و غیره تولید می شود . در واقع ایزوگام طرح دار نوعی فویل تازه با فناوری تازه و توسعه یافته هست که می تواند جای خویش را در بخشها دیگر نیز باز کند . ایزوگام های طرح دار دارنده نقش ها و رنگ های متنوعی می باشد و با کیفیت 35 الی 30 میکرون ضخامت ساخت می شوند . بها ایزوگام های طرح دار کمی گران تر از دسته فویلی آن می‌باشد البته با توجه به این که زیبایی به کارگیری از این ایزوگام بخش اعظم می باشد خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می برسد . فویل های وارد شده طرح دار در هنگام بارگیری قضیه ارزیابی قرار می گیرند که با توجه به سالم بودن در اختیار مشتری قرار بگیرند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.