آب بندی نما درز بندی نما پوشش نانو بدون داربست

آب بندی ساختمان


آب بندی نما درز بندی نما پوشش نانو بدون داربست

اجرای آب بندی، درزبندی و پوشش نانو

آب بندی و درزبندی نمای ساختمان زخم های ناشی از فرسایش توسط آب و هوا را بر روی ساختمان به ترازو بسیار زیادی کاهش می‌دهد که باعث طول عمر مصالح و همچنین کاهش هزینه های شست و شو و نگهداری از ساختمان میشود. آب بندی و درزبندی ساختمان به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می رود که از هدر رفتن دمای درون و نفوذ هوای خارج به فضای درون نیز جلوگیری می‌کند. آب بندی و پر کردن درزهای ساختمان برای سازه های سابق و نوساز ضروری می باشد و نقشی اساسی در بهینه سازی مصرف سوخت دارد.


آب بندی نمای ساختمان امروزه توسط تکنولوژی نانو مبتلا تحولی عظیم و بهبود بخش اعظمی شده است. پوشش نانو بهترین راه حل برای نگهداری از انواع سطح های به کار رفته در فضای خارج و باطن ساختمان به شمار می رود. این پوشش با ایجاد لایه ی بسیار نازک یکسری نانومتری و نامرئی سطح را در ازای بخش اعظمی از دست اندرکاران مقاوم می‌نماید.


نانو ماده ای سازگار با دور و اطراف زیست، غیر قابل اشتعال و محلول در آب میباشد که می توان با غلتک، برس و اسپری روی سطح مورد نظر آن را اجرا کرد. پوشش نانو با‌گاز خشک می شود و احتیاجی هم به تابش خورشید ندارد.


فناوری نانو پوششی آبگریز روی سطح مصالح ساخت می نماید که سبب زیبایی هرچه اضافه ظاهر و همچنین مقاومت در ازای آب و هوا، میکروبها و قارچها کپک و جلبک و در عین اکنون قابلیت و امکان تنفس مصالح  می شود. پوشش نگهدارنده نانو از جذب عمقی آلودگی های گوناگون توسط اشکال مصالح به کار رفته همچون سنگ، سیمان، آجر، شیشه، چوب، سرامیک و غیره خودداری می‌کند و خاصیت شل تمیز شدن هم به تمام سطوح می‌دهد. حفظ در عوض اشعه UV خورشید، عدم ایجاد پوسته و مقاومت در عوض باران های اسیدی هم از خواص نانو کردن سطوح میباشد.


 


نانو کردن سطح های باطن توالت از دید بهداشتی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که منافذ میکروسکوپی روی سطح ها کاشی و سرامیک که همیشه در معرض رطوبت هستند بستری مناسب برای پیدایش و رشد قارچ ها و باکتری ها هستند. تکنولوژی نانو سطوح مورد نظر رو آبگریز می‌کند و همچنین هیچ اثری از ذرات دیگری روی سطح باقی نمیگذارد که منجر میشود سطح مورد نظر رو به راحتی و بدون استعمال مکرر از مواد شیمیایی پاک کرد.



ضد آب کردن و مقاوم سازی سطح ها بیرونی و داخلی ساختمان در عوض آب باران و دیگر کارداران جوی توسط تیم کار در حین سیمرغ:

مقاوم سازی و ضد آب کردن نمای ساختمان با بند کشی کردن و پر کردن فاصله و درز دربین سنگ ها و خودداری از نفوذ آب به پشت سنگ نما


درز بندی نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون و مقاوم در ازای UV


عایق بندی گونه های نما در ازای رطوبت، حرارت و صوت


لکه گیری و اجرای سیمانکاری


پوشاندن درز جدا با ورق گالوانیزه، پلاستوفوم و یا توری


بازسازی و ترمیم اشکال نمای ساختمان


ضد آب سازی بدون نقص ساختمان ها اعم از نمای خارجی و فضاهای داخلی و سازه ها با فناوری نانو


عایق بندی سرویس بهداشتی با استفاده از مواد نانو

آب بندی ساختمان


در خیلی از مواقع آب بندی خدمت های بهداشتی ایرادات فراوانی را برای ساکنین خانه ساخت می کند. یک کدام از مجموعه محصولاتی که در مورد عایقکاری و آب بندی در کمپانی فرازپایه ارائه می‌گردد، پودر بندکشی آب بند میباشد. شما می‌توانید این ملات مهیا آب بند را جهت ترمیم و بندکشی بند کاشی و سرامیکهای خزینه و توالت خانه به کار گیری فرمایید.

فرمان مصرف استعمال از پودر بندکشی و ترمیمی

پودر بندکشی یک ملات بند کشی شالوده سیمانی میباشد که تحت عنوان یک ملات آب بند دربردارنده پلیمرهای چسباننده  به شیوه هیدرولیکی طاقت فرسا گردیده و موجب لبریز کردن بند کاشیها و در غایت آب بندی آن‌ها میشود.

مزایا عایق بندی توالت با نانو

اعمال راحت

مقاوم در قبال آب

تنفس پذیر

مصارف عایق بندی توالت با نانو

ملات بند کشی در کاشیکاری بر روی سطح های افقی و عمودی برای سرامیک، آجرهای سفالین، کاشیهای شیشه ای و آجری، آجرهای کف، اسلب های بتنی، کاشیهای سنگی قالبی و…

بندکشی کاشی بند کاشی و سرامیک جهت آب بندی دستشویی و خزینه