صفر تاصد مقابله با نشت آب در ساختمان


سوئیت‌نشینی ایرادات مختص خودش را دارااست. ممکن میباشد روزی از خواب بیدار گردید و ملاحظه کنید که سقف منزل‌تان نم زده، یا این که سقف سرویس بهداشتی چکه مینماید. درصورتی که در سوئیت نبودید شاید چنین مشکلی به هیچ وجه به وجود نمی‌آمد؛ یا این که به محض اینکه متوجه عیب شدید آن را برطرف می‌کردید. ولی در سوئیت کلیه‌ چیز به شما بستگی ندارد و نشت لوله آب ساختمان می‌تواند منجر بروز چنین مشکلاتی شود.

آب بندی ساختمان

گه گاه اهالی شما می بایست لوله‌هایش را تعمیر نماید، ولی زیرا این عمل برایش منفعتی ندارد آن را پشت گوش می‌اندازد. تا اینکه یک رطوبت معمولی به فاجعه‌ای ختم میگردد که معاش‌تان را مختل می‌نماید. در‌این موقعیت چه کسی مسئول زیان نشت لوله آب میباشد؟ چه کسی بایستی هزینه‌ تعمیر و بازسازی را بپردازد؟ با ما همپا باشید تا این مورد را یک توشه برای مدام برایتان ح

قدم نخستین: لوله مشترک یا این که منحصربه‌فرد؟

برای اینکه ملاحظه کنید ضرر و زیان نشت لوله آب بر عهده کیست او‌لین قدم آن میباشد که بفهمید نشتی آب از یک لوله‌ مشترک میباشد یا این که لوله‌ای منحصربه‌فرد. در شرایطی‌که لوله‌ منحصربه‌فرد واحدی نشت نماید و به واحد شما زیان بزند، جبران تمام خسارات مرتبط با تعمیر لوله و نوسازی منزل بر عهده‌ واحدی میباشد که لوله مخصوص به آن وابستگی داراست. ولی در حالتی که لوله مشترک بود می بایست به قدم بعدی بروید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.