رفع نم با مواد,رفع نم بدون تخریب,عایقکار

آب بندی ساختمان


۱-دیرین بودن و فرسودگی تاسیسات فنی ساختمان که باعث


افت کیفی و پاره ای انها می‌شود و با سپری شد زمان در گیر اسیب دیدگی و ضرروزیان می‌شود.


۲-شکستگی و عدم اب بندی لوله ها و اتصالات اب و فاضلاب


۳-پوسیدگی و فرسودگی عایق کاری(قیرگونی،ایزوگام) کف و دیوار و یا این که جداگانه شدن لای


از زیرسازی و کف اصلی


۴-تعمیرات و تغییرات داخلی مکرر و غیر رشته ایی


۵-شستشو زیاد و بکاربردن مواد اسیدی و قلیایی که تاثیرات مخربی بر تاسیسات و مخصوصا


آب بندی و چسب اتصالات لوله های فاضلاب وارد می‌کند. 


۶-گرفتگی لوله های فاضلاب ها و به کارگیری فنر جهت لوله بازکنی ها،که باعث شکستگی 


بازشدن اتصالات لوله ها می‌گردد.و چکه و نشتی از سقف پایبنپو نم را در پی دارااست.


وجود نم و رطوبت در ساختمان و سرویسها( حمام و دستشویی


و...)با  نماد و علاعمی ظاهری هم پا بوده و براحتی قابل تشخیص و پیگیری میباشد.


این علاعم در بالا ناچیز و کم بوده که به مرور زمانه ارتقا می یابد.


ترازو فساد و دفرمه شدن به عواملی مثل:ترازو نم یا این که نشتی،


محل ساخت و دست اندرکاران سازنده بستگی دارااست.و بصورت ذیل مشاهده می باشد.


۲-تخریب سقف طبقات تحت و دیوارهای همسایه خدمت ها


۲-تبله کردن و زردی و شوره زدن در دیوار و سقف های گچی و یا این که دون دون شدن گچ دیوار


۳-لق شدن کاشی ها و یا این که احساس بو در گوشه و کنار داخلی خدمت های بهداشتی


۴-چکه و نشتی از سقف طبقات پایین خیس پس از به کار گیری از خدمت و شستشو


​​​​​​۵-گرفتگی و کاهش واحد سنجش تخلیه آب در دستشویی اهل ایران و خارجی


۶-خالی شدن و لق شدن سرامیک ها کف خدمت و اتاق های همسایه و کاشی دیوار


۷-سیاه شدن و بازشدن بندکشی های خدمات و رخنه‌ خوردگی دیوار(جلسه کف)


رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

آب بندی ساختمان


امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی کارایی معماران بر این بوده تا بتوانند از شایسته ترین تکنیک‌ها و مصالح برای ایجاد منزل به کارگیری نمایند تا بتوانند منزل‌هایی مستحکم و در عین هم اکنون خوشگل بسازند البته در اثر مرور دوران حتی شایسته ترین منزل‌ها نیز مبتلا دگرگونی میشوند که نیاز به رسیدگی و تعمیر بخش‌های متفاوت میباشد.


یک کدام از جراحت‌های بدون شوخی که قادر است برای ساختمان بسیار مضر باشد، وجود نم و رطوبت میباشد. نم و رطوبتی که به باطن دیوارهای یک منزل نفوذ می کند اثر ها ضرروزیان باری را به هم پا داراست. در فیض در‌این نوشته ی علمی تصمیم گرفته‌ایم تا راهنمای بی نقص رفع نم دیوار منزل را در مشت شما در اختیار بگذاریم تا دانایی خویش را دراین باره ارتقاء دهید.


بعضی وقت ها به خیال و خاطر حالت آب و هوایی و گه گاه به خیال و خاطر مصالح نادرستی که در اسکلت ساختمان مستعمل میباشد رطوبت و نم ناشی از آب و یا این که هوا به راحتی به دیوارهای منزل نفوذ می نماید و ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری را به توشه می آورد. یکی مهم ترین نکاتی که معماران هنگام ایجاد اسکلت دیوارهای منزل بایستی به آن اعتنا نمایند استعمال از مصالح سبک و در عین درحال حاضر عایق حرارت، صوت و رطوبت میباشد.


علاوه بر این شرایط مکانی منزل نیز بسیار مهم میباشد. منزل‌ای که مدام در معرض بدون واسطه فروغ خورشید باشد و یا این که در یک حوزه‌ تماما مرطوب سازه گردیده باشد، درصورتی که که دیوارهای آن نتوانند در اختیار گرفتن جریان حرارت هوا، رطوبت و بخار آب را به عهده بگیرند، بعداز سپری شد دوران روزگار کوتاهی در گیر جراحت میگردند در سود دیوارهای یک ساختمان بایستی مقاومت کافی در قبال وضعیت جوی بار داشته باشند.


رفع نشتی و چکه کردن لوله آب

آب بندی ساختمان


عارضه ها نشتی آب:

نشتی لوله آب می‌تواند عارضه ها متفاوتی داشته باشد. در هر چهره در صورتی‌که متوجه نشتی لوله آب شدید می بایست خیلی سریع به متخصص مربوطه خبر دهید. در‌حالتی که نشتی در هر جایی از منزل حادثه بیفتد در‌حالتی که شکاف های بسیار ریزی به وجود بیاید در مکانی آب توده می گردد و میتوانید حدس بزنید که لوله مبتلا نشتی یا این که پارگی شده‌است.


• ارتقاء ناگهانی فشارآب


• قرار دادن لوله های آب در خاک های آهگی و مرطوب


• به کار بستن از اتصالات نا مرغوب در لوله های پلیکا و تعدادی لایه


• منبسط و منقبض شدن لوله های فلزی سبب ساز وارفته شدن اتصالت می‌گردد.


• در‌حالتی که دو لوله غیر هم محصول را کنار هم دیگر قرار دهید پس از مدتی سبب ساز عکس العمل شیمیایی گردیده و خوردگی و پارگی به وجود می‌آید.


عایق های سرامیکی از پاراگراف عایق های نسوز می‌باشند که به علت ساختار داخلی خود دارای انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی مناسب می باشند، از این رو کاربرد های زیادی در صنایع مختلف داراست. از جمله ویژگی های این کالا که آن را از سایر محصول ها مشابه متمایز کرده است خلوص بالای آن است که منجر مقاومت آن در عوض کشش می باشد. کاربرد این متاع عمدتا در صنایع پتروشیمی، صنایع متالورژی، کوره های تابشی و کوره های گرمایشی ( پیش گرم ) هستند.
کاربرد ها :
•    سطوح کوره های صنعتی حرارت بالا
•    عایق سقف کوره های Soaking
•    عایق پوسته ریخته گری دقیق
•    عایق رولرهای کوره حرارتی
•    عایق کوره ها ، ریفورمر ها و لوله های حرارتی پتروشیمی

اصول آب بندی ساختمان

آب بندی ساختمان


و اکنون کمپانی یکتا راپل با ابتکار عمل  روشی نو از چسب ترکیبی و به طور صد درصد تضمینی آب بندی نمای ساختمان شمارا با شایسته ترین کیفیت انجام خواهد بخشید.این طریق  با به کارگیری از فناوری نانو به طور کامل آپ تو دیت و تضمین گردیده است.دیگر نگران نم دادن دیوار ها و پنجره های ساختمانتان نباشید.عمل آب بندی نمای ساختمانتان را به ما بسپارید.


برای لبریز کردن درزهای مختلفی همچون فواصل بین درب و پنجره ها، چارچوب، رخنه‌ ساخت گردیده در دیوارهای گچی، از چسب ترکیبی یکتا راپل برای  آببند کردن نما استعمال می‌گردد. ولی از این گونه چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز نیز به کارگیری می‌گردد.


چسب ترکیبی یکتا راپل که در آب بندی کردن نمای ساختمان عمل پیروزی دارداز ویژگیهای همچون بی رایحه بودن، کم آب شدن سریع، مقاومت در قبال اشعه یو او و همینطور انعطاف پذیری بالا برخوردار می‌باشند.


آب بندی کردن نما در نماهای سیمانی، درزبندی کردن نمای کامپوزیتی، نماهای آجری، نمای کرتین وال، قاب لس و شیشه کاربرد داراست.


به صورت کلی اجرای آب بندی نمای ساختمان امری میباشد که شکیبایی و اعتنا متعددی را از طرف پیمانکار می طلبد، برای همین فرمان بهتر میباشد با اعتنا بالا در تعیین پیمانکار، فقط یکبار نمای ساختمان خویش را آب بندی فرمایید .


آب بندی نمای ساختمان ، درز بندی نما بوسیله گروه حاذق یکتا راپل انجام می‌گیرد.سرویس ها فعالیت در طول سوای داربست به وسیله مجموعه فنی و فراگیری چشم چهره میگیرد.


سرویس ها یکتا راپل در مورد آبندی نمای ساختمان به شرح پایین می‌باشد


۱٫آب بندی نمای ساختمان ، درز بندی نما سنگ کاری


۲٫آب بندی نما ، درز بندی نما سیمانی


۳٫آب بندی نما ، درز بندی نما کامپوزیتی


۴٫آب بندی نمای آجری


۵٫آب بندی نما کرتین وال


۶٫ردوبدل گشوده شوهای نمای قاب لس و کرتین وال


آب بندی تونل به کمک سیستم صفحات ممبرینی HDPE و PVC

آب بندی ساختمان


آب بندی تونل به امداد سیستم های پوشش اپوکسی

در سیستم اپوکسی مواد معمولا بوسیله دستگاه افشانه میگردد. اپوکسی عمودی و افقی با هم متعدد میباشد. مزایای سیستم اپوکسی نحوه اجرای آسوده، نداشتن سوراخ و درز و عدم نیاز به قالب بندی میباشد. از معایب آن نیز می شود به مواقعی زیرا نداشتن خواص حود ترمیمی، تغییر تحول ناپذیری در زمان، داشتن بخارات سمی و… اشاره نمود.


آب بندی تونل به یاری سیستم صفحه های ممبرینی لاستیکی، نیوپرونی

درین طرز صفحه های با کالا لاستیک، نئوپرن یا این که پلی اتیلن تاسیس شده است و به بتن چسبیده می‌شود. از مزایا این طریق می اقتدار تکنولوژی نو، نصب سریع، تغییر و تحول ارتفاع زیاد و درز و سوراخ های معدود را اسم پیروزی و معایب آن را می اقتدار در رنج آب بندی درز و رخنه‌ ها، نیاز به سطح پایین عمل تیز و کم آب و عدم خواص خویش ترمیمی روءیت کرد.


آب بندی تونل به یاری سیستم صفحه ها ممبرینی HDPE و PVC

درین شیوه صفحه ها توسط ی جوش مخصوصی به یکدیگر متصل میشوند. این نحوه در تونل هایی که به نحوه NATM تشکیل شده اند قابل انجام میباشد. از مزایای این سیستم می شود به قابلیت و امکان تعمیر راحت، مقاومت در قبال هیدروکربن ها و مقاومت در فشار بالا اشاره نمود. از معایب آن می اقتدار قابلیت و امکان اشتعال پذیری، عدم تغییر تحول در حین، و نداشتن خویش ترمیمی را دانست.


آب بندی تونل به یاری تزریق فوم آب بندی- تزریق رزین آب بندی

درین سیستم مواد پلی اورتان یا این که پلی یورتان به درون بتن تزریق می‌شود. در سیستم فوم آب بندی مواد می بایست نخست با آب ادغام شود، بعد از آن تزریق انجام گیرد.از فوم آب بندی در دور و اطراف های مرطوب نیز می اقتدار بهره مند شد. تزریق رزنی آب بندی دارنده مقاومت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به فوم آب بندی داراست.