آب بندی تونل به کمک سیستم صفحات ممبرینی HDPE و PVC

آب بندی ساختمان


آب بندی تونل به امداد سیستم های پوشش اپوکسی

در سیستم اپوکسی مواد معمولا بوسیله دستگاه افشانه میگردد. اپوکسی عمودی و افقی با هم متعدد میباشد. مزایای سیستم اپوکسی نحوه اجرای آسوده، نداشتن سوراخ و درز و عدم نیاز به قالب بندی میباشد. از معایب آن نیز می شود به مواقعی زیرا نداشتن خواص حود ترمیمی، تغییر تحول ناپذیری در زمان، داشتن بخارات سمی و… اشاره نمود.


آب بندی تونل به یاری سیستم صفحه های ممبرینی لاستیکی، نیوپرونی

درین طرز صفحه های با کالا لاستیک، نئوپرن یا این که پلی اتیلن تاسیس شده است و به بتن چسبیده می‌شود. از مزایا این طریق می اقتدار تکنولوژی نو، نصب سریع، تغییر و تحول ارتفاع زیاد و درز و سوراخ های معدود را اسم پیروزی و معایب آن را می اقتدار در رنج آب بندی درز و رخنه‌ ها، نیاز به سطح پایین عمل تیز و کم آب و عدم خواص خویش ترمیمی روءیت کرد.


آب بندی تونل به یاری سیستم صفحه ها ممبرینی HDPE و PVC

درین شیوه صفحه ها توسط ی جوش مخصوصی به یکدیگر متصل میشوند. این نحوه در تونل هایی که به نحوه NATM تشکیل شده اند قابل انجام میباشد. از مزایای این سیستم می شود به قابلیت و امکان تعمیر راحت، مقاومت در قبال هیدروکربن ها و مقاومت در فشار بالا اشاره نمود. از معایب آن می اقتدار قابلیت و امکان اشتعال پذیری، عدم تغییر تحول در حین، و نداشتن خویش ترمیمی را دانست.


آب بندی تونل به یاری تزریق فوم آب بندی- تزریق رزین آب بندی

درین سیستم مواد پلی اورتان یا این که پلی یورتان به درون بتن تزریق می‌شود. در سیستم فوم آب بندی مواد می بایست نخست با آب ادغام شود، بعد از آن تزریق انجام گیرد.از فوم آب بندی در دور و اطراف های مرطوب نیز می اقتدار بهره مند شد. تزریق رزنی آب بندی دارنده مقاومت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به فوم آب بندی داراست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.