آببندی استخر با چسب نانو

آب بندی ساختمان


آببندی استخر با چسب نانو: چسب کاشی آب فراروگریز: این گونه چسب پلیمری که ساختار آن بوسیله پلیمرهای تقویت گردیده پباده سازی گردیده در مصارف کاشی کاری استخر، دستشویی، سونا و جکوزی کاربرد دارااست. با اعتنا به خواص چسبندگی بسیار بالایی که به علت وجود پلیمرهای مبنا سیمانی دارااست به سطح ها متعدد چسبیده و تحت عنوان ملات آب بندی استخر نیز گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد.


آببندی استخر با چسب نانو

خاصیت آب بندی علاوه بر عدم اذن نفوذ آب به بیرون از سیستم هیدرولیکی، اذن ورود آب‌های پایین سطحی را نیز به شدت کاهش میدهد. مواد تشکیل دهنده این ملات بر طبق بافت زیرین سیمان مخلوط شده‌است که در حالت بسیار مطلوب می تواند بالاترین واحد سنجش چسبندگی را به سطح زیرین خویش داشته باشد.


این چسب قابل به کار گیری در استخرهای شنای تفریحی، جکوزی و استخرهای با عمق زیاد است. بعلت ساختار منظم سیلیس‌های جانور می تواند فشارهای هیدرولیکی بسیار بالا را تحمل کند. قابل ترمیم بوده و طریق اجرای آن بسیار سهل و آسان است. با دقت به به کار گیری همگانی از این دسته چسب کاشی استخری در تمام پروسه ایجاد استخر، تحت عنوان چسب ملات نیز قابل به کارگیری است. در تولید استخر می‌قدرت با طولانی تر نمودن کمی از این چسب به ملات سیمانی، سطح زیرین را برای کاشی کاری استخر مهیا سازی نمود. تولید استخر به وسیله چسب کاشی منحصر استخر بسیار مطمئن بوده و عایق کاری دیواره استخر و کف استخر را در یک مرحله می‌اقتدار انجام اعطا کرد. یکی‌از پررنگ ترین خصوصیت‌های این چسب سمی نبودن آن میباشد. براین اساس برای اشکال استخرهای آب شرب و استخر رشد ماهی نیز قابل به کارگیری میباشد. بعداز آب بندی استخر و کاشی کاری استخر با این چسب می‌قدرت نسبت به بند کشی کاشی‌های استخر به وسیله پودر منحصر بند کشی ویژه عایق بندی استخر بهره برد. عایق بندی استخر بوسیله پودر بند کشی سبب به اطمینان از آب بندی استخر خواهد شد.


 


آببندی استخر با چسب نانو

خصوصیات: -اقتدار چسبندگی بسیار زیاد -قابلیت و امکان اجرا بر روی سطح ها عمودی و افقی -چسبندگی بسیار زیاد به سطح کاشی های کهن -سهولت اجرا


جهت عایق کاری، ضد آب نمودن چسب های کاشی، استعمال در استخر، جکوزی، خدمت های بهداشتی و نمای ساختمان میتوان از چسب آب بند کننده به کار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.