ترمیم دوغاب بین کاشی ،با این دو روش حمام تان را نو کنید!

آب بندی ساختمان


تعمیرات خانه: دوغاب در میان درزهای کاشی به جهت رطوبت جانور در گرمابه به مرور دوره رنگشان تغیر می‌نماید و خواص ضدآب بودنشان را از دست میدهند. تغییر‌و تحول رنگ آنها نشان از کپک و یا این که قارچ میباشد، پس در حالتی‌که چنین چیزی را مشاهده کردید می بایست سریعاً مبادرت نمایید و برهان کپک و قارچ را از سطح کاشی ها حذف فرمائید، درین مقاله از  ihome  قصد داریم شمارا با دو شیوه ترمیم دوغاب کاشی ها آشنا کنیم، پس با ما یار و همدم باشید تا نحوه تنظیم دوغاب را برای شما بگوییم.



طریق اولیه ترمیم دوغاب میان کاشی
در مرحله نخستین با به کار گیری از یک ابزار تیز دوغاب دیرین را بتراشید. صرفا مراقب کاشی باشید که صدمه نبیند.



بعد با استعمال از جاروبرقی گرد و غبار مازاد را به طور کاملً از میان درزها منزه نمایید.



با به کار گیری از کاردک درزها را با دوغاب تازه لبریز نمایید و پس از اتمام عمل می توانید با استعمال از یک دستمال مرطوب پنبه‌ای روی کاشی‌ها را پاک نمائید.



*در ihome اضافه بخوانید: بده بستان کاشی شکسته در کمتر از نیم ساعت!
طرز دوم ترمیم دوغاب در بین کاشی
در‌این نحوه نخست با امداد یک اسفنج بایستی سطح کاشی ها را به طور کامل پاک فرمائید، برای این مراد می تونید از یک منزه کننده ملایم هم استعمال نمایید. این مرحله مهمی برای شیوه به کارگیری از دوغاب فراهم میباشد.



بعد پس از کم آب شدن بدون نقص کاشی ها همانند تصویر با یاری دوغاب فضای میان کاشی ها را دوباره مالامال فرمایید. نحوه تهیه و تنظیم دوغاب بندکشی را در حالتی که بخواهید بدانید می بایست پودر خاک شنگ و سیمان سپید را با آب ترکیب کرده و یک خمیر نسبتا غلیظ بدست بیاورید.



درحال حاضر با امداد یک دستمال مرطوب دوغاب مازاد سطح کاشی را به طور کامل پاک فرمایید تا کاشی ها مثل روز اولیه بدرخشند.

در مطالب بعدی یادگرفتن های بیشتری برای تعمیرات خانه با شما بین می‌گذاریم، بس برای اطلاع از به روزترین ایده های پباده سازی و چیدمان و معمولی ترین طرز های تعمیرات خانه  دیده از شبکه تلگرام آی هوم بر ندارید!

مندرج در تحریریه وب سایت ihome.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.