شناسایی نم دیوار: لکه های آب

آب بندی ساختمان


حدس نخستین بخش اعظمی از اشخاص این میباشد که شاید ایزوگام و عایق سرویس بهداشتی یا این که خزینه یا این که آشپزخانه یا این که سقف ساختمان ترک گردیده و منجر ساخت رطوبت و نم می‌شود که‌این حدس در موردها متعددی سبب می‌گردد که مبادرت به تخریب نصیب هایی از ساختمان نمایند. البته بعد از کشف کردن برهان اصلی ساخت نم و رطوبت از این عمل پشیمان شوند. آری در اکثری از مورد ها وجود نقص در ایزوگام ، قیرگونی و عایق های گوناگون ساختمان منجر نم و رطوبت میگردد البته بهتر میباشد گذشته از تخریب دستشویی، خزینه یا این که آشپزخانه منزل خویش، به جهت پیدا شدن نم و رطوبت متمرکز گردید یا این که از کارشناس این دستور یاری بگیرید.

مقاله اضافه:برای نصب سرویس بهداشتی خارجی در منزل، خودتان دست به عمل گردید

چگونگی تعمیر و لکه گیری نقاطی که از آنان آب به دیوار نفوذ می‌نماید

رطوبت دیوارها ممکن میباشد در اثر ساخت میعان در فضای داخلی ساختمان و یا این که نفوذ آب از خارج ساختمان به داخل دیوارها پدید آمده باشد. شایسته ترین منش این میباشد که یک صفحه آلومینیومی مربع صورت طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود. بگذارید ۲ روز برگه آلومینیومی به همین صورت باقی بماند و بعد از ۲ روز آن را بردارید در حالتی‌که نصیب بیرونی نوار آلومینیومی نمناک میباشد اختلال از میعان درون ساختمان هست.

این ایراد را می قدرت از روش نصب یک دستگاه رطوبت زا و یا این که یک دستگاه تهویه در زیرزمین حل کرد. در حالتی که بخشی از کاغذ آلومینیومی که با دیوار در تماس بوده نمناک شد، نقص‌ از خارج ساختمان میباشد براین اساس برای تعمیر و از فی مابین بردن این نقص‌ به ترتیب تحت کار فرمائید:

دیوارها را به صدق بازنگری نمایید و محل نشتی آب و نقاطی که دارنده درز و رخنه‌ میباشند را شناسایی فرمایید . این نقاط می‌توانند طرفین بالایی سقف که به ناودانی منتهی می‌شوند و یا این که پایین طاق بالکن باشد . در رخ قابلیت و امکان نگذارید مسیر آب به سمت دیوارها باشد .

سوراخ های وسیع و رخنه‌ ها بایستی گذشته از جداربندی و نقاشی کردن تعمیر شوند . برای این مراد میتوانید از سیمان آبی‌رنگ استعمال فرمایید .

در صورتیکه شما نیز در خانه خویش با ایراد نم دادن دیوار و سقف یا این که اشتباهات دیگر از این دست دارید میتوانید با امداد پیمانکاران و هم محلی حرفه تاسیساتی چیدانه آن‌ها را بر طرف نمایید.

مطالب پیشنهادی: هر آنچه از آسانسورهای خانگی تا بالابرها لازم میباشد بدانید!

خنک کننده مطلوب با اعتنا به اقلیم خانه شما

شیرآلات خزینه را هوشمندانه و مقرون به صرفه گزینش فرمائید!

به چه ساختمانی منزل هوشمند میگویند؟

روشی بی آلایش برای تعمیر خراشیدگی کفپوش پارکت و لمینت

مبداء: چیدانه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.