استفاده از چسب آب بندی بجای قیرگونی و ایزوگام

آب بندی ساختمان


مزایای چسب آب بندی نانو

آیا می­دانید میتوان از چسب آب بندی (عایق های رطوبتی) به جای قیرگونی و ایزوگام استفاده نمود؟


سالهاست مردم بر این اعتقادوباور می‌باشند که فقط منش آب بندی و ایزولاسیون بخش های متفاوت ساختمان از گزاره خدمت های  بهداشتی ، خزینه ، استخر، سونا ، جکوزی ، پشت بام ، روف گاردن ، ایوان ، مخازن آب‌آشامیدنی ، نمای ساختمان و… ، به کار گیری از عایق های سنتی مثل قیرگونی و ایزوگام میباشد. این درحالی میباشد که در سرزمین های اروپایی به خصوص در ۳۰ سال اخیر از چسب های ساختمانی جهت آب بندی و عایق سطح های نقل شده استعمال میگردد .


چون این مواد آب بند از نظر کیفیت، ارزش اجرایی و ارتفاع قدمت بسیار بهتر از عایق های سنتی می‌باشد .


چسب های ساختمانی که بر اساس فناوری نانو تشکیل‌شده اند دارنده سیستم کارایی نفوذ گر می­باشند ( در بین ۳ تا ۵ میلی متر به عمق بنا نفوذ می‌نمایند) ولی عایق های سنتی دیرین برخلاف چسب های آب بندی نو فقط یک لایه سطحی است و درون سطح نفوذ نمیکنند.


این مدل مواد ضد اشعه خورشید ( آنتی یو او ) می­باشند و با تابش اشعه خورشید خلاف عایق های سنتی مستحلک نمی­شوند. یکی عارضه ها ارتفاع قدمت بالای این مدل چسب های ساختمانی تحمل دمایی بالایی میباشد که‌این دسته تولید ها دارا می­باشند، ولی عایق های سنتی زیرا قالبا بر مبنا نفت می‌باشند نمی توانند تحمل دمایی مطلوبی داشته باشند و زیر تاثیر با سوز و سرما و گرما عکس العمل های نا متعارف نشان می‌دهند.


چسب های ساختمانی تازه مغایر عایق های سنتی سیستم اجرای راحتی دارا هستند و اکثرا اجرای این محصول ها با قلمو فیس می‌گیرد و هر فردی با مطالعه در زمینه‌ی تولیدها به راحتی قادر است آن را اجرا نماید و سود مطلوبی را از آن کالا بگیرد.


برای داده ها بیش تر میتوانید با شماره ۵۴۶۱۳۰۰۰ ۰۲۱ تماس نتیجه ها نمائید و یا این که برای خرید تولیدها آب بندی اینجا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.