روش ازبین بردن و رفع نم و رطوبت در خانه

آب بندی ساختمان


((تهویه ))

این مهمترین پیشنهاد میباشد شما مدام می بایست در منزل خویش تهویه مطلوب داشته باشید، به ویژه در مناطقی که احتمالا رطوبت داراست. همت نمائید پنجره ها را تا جای ممکن گشوده نگه دارید، در صورتیکه این کفاف نمی دهد، می‌توانید از رشته برای نو نگه داشتن منزل به کارگیری نمائید از سوی دیگر، تهویه مطبوع قادر است به مراقبت بخشها خاصی از منزل یاری دهد که در آن هیچ رطوبتی نباشد و حتی به مشقت یک هوای جان دار در طبیعت در انجا باشد با این حالا، از آن خیلی زیاد استعمال نکنید. هوایی که نفس می‌کشید می بایست رطوبت لازم برای خودداری از بیماری ها و کم آب نشدن بینی را داشته باشد.

 

((منابع رطوبتی را تشخیص دهید))

در‌حالتی که یک ناحیه مملو از رطوبت در منزل خویش پیدا کردید، می بایست تلاش فرمایید منشا اش را پیدا فرمائید ، در‌حالتی که لوله های شکسته یا این که دارنده نشتی در بخشها غیر قابل مشاهده وجود داشته باشد، با لکه هایی که به ندرت رویش مینمایند روی دیوار ها ، رفلکس خویش را می‌دهند. به خاطر داشته باشید که در صورتیکه بلافاصله این نشتی ها را تصحیح نکنید، شرایط میتواند بدتر شود و حتی سبب ساز آب گرفتی شود. مطمئن باشید که اذن نمیدهید تا این واقعه بیفتد!

 


رفع نم و رطوبت با این مواد

 

((از رطوبت گیر استعمال فرمائید))

این دستگاه مطلوب برای بخش ها بارانی یا این که سرد میباشد.رطوبت به راحتی درین بخش ها ساخت و رویش می کنند، چون در‌این بخش ها اقبال کمتری برای هدایت و چرخش هوا در منزل ها موجود است. براین اساس، در شرایطی‌که می‌خواهید از رطوبت در منزل خلاص گردید، می‌توانید به راحتی از این دستگاه برای جذب و تخلیه رطوبت به کارگیری فرمائید. در زمینه ی قبض برق خویش نگران نباشید، به این دلیل‌که آن‌ها همانند دستگاه تهویه برق مصرف می‌کنند و در اندازه و گنجایش های متعدد در دسترس هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.