عایق های رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام

آب بندی ساختمان


عایق های رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام : در مشاجره آب بندی سطح های ساختمانی اعتنا به بارهای زنده وارده به ساختمان مهم میباشد. این بارها سبب ساخت لرزش هایی در ساختمان میشود که دائما در ساختمان تولید لرزش و حرکت میکند. درین لرزش ها نصیب هایی از ساختمان که از مصالح با ضریب الاستیسیته معدود مصرف شده معمولا ساخت رخنه‌ های ریز و در سوی اعمال نیروها ساخته شده است. در گذر دوران و با نفوذ آب و تولید یخ زدگی سوراخ های ساخت گردیده اضافه تخریب گردیده و این سبب ساز آغاز تخریب در نقاط گوناگون ساختمان شده‌است.


عایق های رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام

استعمال از مواد آب بندی که جایگزین مصالح سنتی مانند ایزوگام و قیر می‌گردد با اعتنا به ورود سریع به بازار و کمبود داده ها فنی نیاز به دعوا های کارشناسی دقیقی داراست که  نیازمند این میباشد که کاربر از این مواد هم در جریان ساختار مواد قرار بگیرد و هم از حیث فنی داده ها ظریف تری نسبت به دعوا های فنی و بنا ای داشته باشد.متاسفانه با ورود مواد از مرزوبوم های فرنگی و عدم داده ها کافی وارد کنندگان این تولیدها نسبت به حالت فنی و شرایط جغرافیایی اکثر به کارگیری کنندگان در گیر یک سردرگمی و همینطور عدم اعتماد بدین تولیدها گردیده اند. در استعمال از مواد نانو جهت آب بندی به جای ایزوگام و قیر همواره ارزش تمام گردیده مواد نیز آیتم مشاجره به کارگیری کنندگان از این مواد بوده میباشد.


به کار گیری از مواد نانو که به طور افزودنی در ملات ماسه و سیمان جهت آب بندی در پشت بام و یا این که حتی‌در خدمت های بهداشتی به کار گیری می‌گردد می‌تواند کاربری خیر در سمت و سوی سرعت اجرایی پروژه ها و همچنیین تولید طرق نو و قابل اعتماد و با دوام بالا در دعوا آ ب بندی باشد. مواد نانو و چسب ها با اقتدار چسبانندگی بالای خویش و با نفوذ خوب خویش قابلیت نفوذ آب را به باطن ملات ها عملا به صفر رسانده میباشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.