روش های آببندی استخر

آب بندی ساختمان


آب بندی سرویس های بهداشتی، یا عایق کاری در عوض آب و رطوبت در سرویس بهداشتی ، حمام و استخرها به دلیل این که این فضاها به شکل همیشگی در معرض آب میباشند، امری ضروری sdsd. در خیلی از مواقع عدم آب بندی و عایق کاری صحیح سرویس های بهداشتی خطاها فراوانی را برای ساکنین منازل، ساختمان ها و استخرها ساخت می نماید.

یکی نکات کلیدی که منجر به پیروز یا ناموفق شدن آب بندی و عایق کاری رد برابر آب و رطوبت در اماکنی که برخورد دائمی با آب دارا‌هستند می گردد، توجه و یا عدم توجه به محل اتصال دیوار های با کف و سقف می‌باشد. از آن جایی که دیوارها و سقف و کف در محل تقاطع اتصال ضعیفی دارند و نیز تکان سازه ای که ناشی از تنش های حاصل از لود و باربرداری یا انبساط و انقباض میباشد، که بیش تر اوقات در این محل ها پدیدار میگردد. این نقاط اهمیت خاصی در آب بندی پیدا می کنند و معمولا مقدمه شکافت آب و رطوبت از این محل هاست.

آب بندی ساختمان

نکته بعدی کلیدی بعدی در روش دکورا سیون کاشی ها و سرامیک هاست . توجه گردد که هنگام نصب کاشی و سرامیک درز میان آن‌ها الگوی ثابت و معینی داشته باشند مراقبت پهنای درزها ، نکته کلیدی دیگری در پیروزی یا عدم موفقیت آببندی در سرویس های حمام ، سرویس بهداشتی و …. است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.