موانع هوایی را بهتر بشناسیم

آب بندی هوا برای ساخت خانه جدید

صفحه اصلی »Weatherize» آب بندی هوا »آب بندی هوا برای ساخت خانه جدید


به حداقل رساندن حرکت هوا در داخل و خارج از خانه کلیدی برای ساختن یک خانه با صرفه اقتصادی است. کنترل نشت هوا برای کنترل رطوبت نیز بسیار مهم است.


همیشه بهتر است از تکنیک ها و متریال هایی که به عنوان بهترین روش برای سایت و اقلیم شما مشخص شده اند استفاده کنید. جزئیات ساخت و ساز خاص آب و هوا از طریق Building America در دسترس است.


در اینجا چند روش و مواد بطور کلی آب بندی هوا برای خانه های جدید آورده شده است.

آب بندی ساختمان

موانع هوایی

موانع هوا حرکت تصادفی هوا را از طریق حفره های ساختمان مسدود می کند. در نتیجه ، آنها به جلوگیری از نشت هوا در داخل و خارج از خانه شما کمک می کنند ، که می تواند 30٪ یا بیشتر هزینه گرمایش و سرمایش یک خانه را به خود اختصاص دهد. اگرچه آنها بیشتر حرکت هوا را متوقف می کنند ، اما موانع هوایی لزوماً موانع بخار نیستند. قرار دادن موانع هوا و بخار در یک سازه وابسته به آب و هوا است و کار با متخصصان ساختمان که با ساخت و سازهای با انرژی در منطقه شما آشنا هستند ، عاقلانه است.


بسیاری از موادی که در یک خانه به عنوان اجزای سازه ای و تمام شده مورد استفاده قرار می گیرند نیز به عنوان موانع هوا عمل می کنند. آب بندی تمام سوراخ ها و درزها بین اجناس ورق مانند خشکی ، غلاف ، و کف پوش با روکش های بادوام ، واشر ، نوار و / یا فوم باعث می شود نشت هوا کاهش یابد. علاوه بر این ، بعضی از انواع عایق ها ، هنگامی که به صورت تراکم در حفره های دیواری و شکاف ها بسته بندی شده اند ، می توانند جریان هوا و همچنین جریان گرما را کاهش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.