راهنمای خرید چسب مناسب برای انجام پروژه صنعتی|چسب های اکریلیک

انواع مختلفی از چسب های اکریلیک وجود دارد: اکریلیک دو جزئی و اکریلیک دو تراز ایی . اکریلیک دو جزئی مضاعف مقاوم، در برابر پوسته شدن ،کشیدگی و همچنین مقاومت بالا در برابر شوک و ضربه، محبوب هستند . آن ها ایده آل برای محفظه های سخت، که در معرض عامل ها محیطی نظیر رطوبت بالا و آب و هوای مشقت بار دوچندان مقاوم می‌باشند . 


چسب اکریلیک دو جزئی در صنایع کشتی سازی به مراد تولید قایق های پلاستیکی تقویت شده با فیبر (FRP) استفاده می شود و همینطور به عنوان جایگزینی برای جوشکاری در باندینگ باند پانل استفاده می شود .این چسب ها نیاز به ادغام کردن پیشین از به کارگیری (معمولا رزین به همپا یک فعال کننده) دارای بوی فراوان قادر می باشد . در نتیجه، آنان تنها بایستی در محفظه هایی که دارنده تهویه مطلوب می‌باشند موضوع استعمال قرار گیرد . 


از سوی دیگر، چسب اکریلیک دو مرحله ای، نیازی به ترکیب کردن ندارد، که نسبت به همتای دو جزئی آن برتری دارد . مثل اکریلیک دو جزئی، این گونه اکریلیک نیز مضاعف با دوام، سفت و ایده آل برای محیط های با وضعیت سخت میباشد . با این حال، اکریلیک دو سطح ای نیاز به یک فعال کننده دارند و برای مالامال کردن سوراخ عالی نیستند . این چسب ها به طور معمول در چسباندن آهنربا برای بلندگوها و موتورهای الکتریکی به کار گیری می شود . 


موارد تقاضا روز افزون چسب های اکریلیک ،اتصال آهنربا برای بلندگوها و موتورهای الکتریکی، تولید و تعمیر قایق ها و کشتی ها، جایگزین پرچ در صنعت ، جایگزین جوشکاری نقطه ایی در اتصال پانل و . . . 


آب بندی ساختمان


ادامه دارد . . . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.