نماشویی سوای داربست برای اشکال ساختمان بلند

نماشویی 
سوای داربست برای اشکال ساختمان بلند ها ساختمان بلند ها نصیب های مختلفی برای شستشو دارند و از آنجاییکه تمام این قسمت ها در ارتفاعات می‌باشند باید از شیوه هایی مثل نماشویی با صخره نوردی و دیگر خط مش های اینچنینی شستشوی ساختمان بلند را انجام اعطا کرد . دسترسی به قسمت های متفاوت نمای برج در شستن نمای برج از طرق معلق شدن از بالای ساختمان بلند با طناب های خاص این کار قابلیت پذیر هست . شستشوی شیشه های ساختمان بلند ، شستشوی دیوارهای برج ، شستشوی پنجره های برج و دیگرقسمت های برج تحت شاخه های نماشویی برج می باشند که به وسیله متخصص ها وارد و زمان چشم ی کمپانی های عمل در ارتفاع انجام می گردد . 
نماشویی برای برج با شست و شوی نما برای ساختمان های کوتاه بسیار متفاوت هست . نماشویی برای ساختمان های رایج سخت هست ولی شست و وشوی نمای ساختمان بلند یک عدد از مشقت بار ترین نماشویی هاست که نیاز به اعتنا و مهارت فوق العاده زیادی دارد . به همین مراد در صورتی‌که برای ساختمان بلند خود نیاز به نماشویی دارید به طبع با شرکتی فعالیت کنید که در این مسئله نیروهای حاذق و متبحری را یادگرفتن داده باشد . در هر صورت می بایست بدانیم که امروزه تکنولوژی هایی که برای شستن نمای ساختمان ها و علی الخصوص ساختمان بلند ها به کار گیری می شود مضاعف تازه می‌باشند و نظیر قبلی به چندین تجهیزات مانند داربست و دیگر منش های کهن ندارند . امروزه به جای استعمال از داربست برای نماشویی که اما این روش داربست در ساختمان هایی مثل ساختمان بلند های بلند قامت قابل پیاده سازی نیستند، از شیوه های نوین شست و شوی نما نظیر نماشویی فارغ از داربست به کارگیری می نمایند . 

برای نماشویی بدون داربست اصلا مهم نیست که شما ساختمان بلند دارید یا این که یک واحد یک طبقه یا یک منزل حیاط دار . در هر ارتفاعی نماشویی فارغ از داربست می‌تواند ساختمان شما را به شایسته ترین شکل و شایسته ترین کیفیت نماشویی کرده و یک نمای پاکیزه و فوق العاده را به شما تحویل دهد . براین اساس به هیچ عنوان نگران فعالیت نماشویی در ارتفاعات نباشید . 
نماشویی سوای داربست برای هر ساختمان بلندی لازم است چرا که حتی ساختمان هایی هم که نو تولید نیستند سپس از عبور کرد برهه زمانی زمانی نمایشان آلوده گردیده و احتیاج به نماشویی بدون داربست پیدا می کنند . دود و غبار شهر تهران ناچیز نیست و کاهی زمان ها باران های آلوده ای که در ابتدای فصل می بارد تمام نما را آلوده و کثیف می کند و بهر هم اکنون پس از مدتی نیاز به نماشویی احساس می شود . اینجاست که باید فعالیت را به دست متخصصان نماشویی سوای داربست فن ای ما در سپهر سپید بسپارید و ابدا نگران نباشید . 
اجرای نماشویی برای گونه های نما دارای نکات مختلفی میباشد به طور نمونه نماشویی کامپوزیت و شیشه به فیس دو سطح ای می‌باشد که در تراز ی اولیه نماشویی با دستگاه واترجت و در تراز ی دوم به رخ دستی و با ابر و طی انجام می گیرد . 

در مسئله نماشویی خشت پروژه به صورت یک سطح ای انجام می گیرد . دلیل آن نیز این می باشد که مرحله آجر نما غیر صیقلی بوده و قطرات آب باقی مانده بر روی آجر سبب ساز لک شدن خشت نمی‌شوند . در پیش‌رو نیز به عامل این که آب باقی باقی‌مانده از نماشویی با واترجت بر روی سطح های صیقلی،خود استدلال لک شدن نما می باشد ، باید نماشویی در دو تراز اجرا گردد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.