پوشش 
محافظتی بنا های بتنی در برابر مواد خوردنده بر شالوده اپوکسی 


شرح 
BETOGARD SN-125 یک رنگ اپوکسی فارغ از حلال جهت حفاظت سطوح بتنی می باشد . این رنگ جهت اجرا در نواحی ساحلی و جذر و مدی ایده آل می باشد به صورتیکه پس از غوطه وری در آب نیز به برخورد پخت ادامه می دهد . این رنگ بر روی سطوح مرطوب قابل اجرا بوده و با فایده گیری از سیستم اپوکسی تصحیح شده قابلیت اجرای این رنگ در محفظه های در معرض جو هم وجود داراست . 




خواص و اثرات : 
چسبندگی 
خوب بر روی سطح ها خشک و مرطوب قابلیت و امکان 
پخت در پایین آب مقاومت 
نوری دوچندان عالی به تیتر یک سیستم حفاظتی دوام 
و عمر طولانی مقاومت 
در برابر یون کلر و نمکهای موجود در آب دریا غیر 
سمی و قابل استفاده در محیطهای بهداشتی 


مورد ها 
کاربرد : 
بنا 
های بتنی و فلزی نواحی ساحلی و فرا ساحلی نواحی 
جذر و مدی اسکله ها و کشتی ها سدها 
و تصفیه خانه ها 

میزان 
مصرف : 
ضخامت پیشنهادی این رنگ 250 تا 500 میکرون می باشد و اندازه رنگ مصرف شده 400 تا 800 گرم خواهد بود . 



آماده 
سازی تراز : 
سطح زیرآیند باید منزه و عاری از هرگونه آلودگی باشد . پیش از اجرای پوشش، تمامی سطح های باید مطابق استاندارد ISO8504 فراهم سازی شوند . کثیفی سطح ها و نمکهای محلول می بایست با آب نو شستشو شوند . روغن و چربی می بایست مطابق استاندارد SSPC-SP1 به وسیله حلال شستشو شود . کلیه سطح ها را به وسیله دستگاه سندبلاست یا این که ابزارهای منحصر به فرد مطابق استاندارد a2 ½ (ISO 8501-1) مهیا سازی فرمایید . در صورتیکه دربین عملیات مهیا سازی سطح و اجرای رنگ BETOGARD SN-125 مسافت وقتی وجود داشته باشد عملیات فراهم سازی میکرومتر سفارش میشود . پروفایل سطح برابر 50 تا 70 میکرومتر توصیه می شود . 


اختلاط 
BETOGARD SN-125 در دو بسته بندی جدا عرضه می گردد . همواره دو بسته بندی را به طور کامل با هم ادغام نمائید . مخلوط بایستی در مقطع کاربردی (POT LIFE) ذکر گردیده اجرا گردد . 

ابتدا دو جزو را به طور غیروابسته در پایین میکسر ادغام نمایید؛ بعد از آن جزو B (جزء سیاه ) را به بخشی از A اضافه کرده به نحوی که ظرف تماما تخلیه شود .اختلاط دو جزء رنگ باید با به کار گیری از همزن برقی (دریل+پره) با حداکثر سرعت 300 تا 400 بدور بر دقیقه چهره پذیرد . تا حصول اطمینان از اختلاط بی نقص و دستیابی به رنگ طوسی یکنواخت عمل اختلاط را ادامه دهید . 

دقت 1 : مدام آن مقدار از مواد را با هم ادغام فرمایید که حداکثر تا 30 دقیقه قضیه استفاده قرار بگیرد . 

دقت 2 : رعایت دقیق نسبت های دو جزو رنگ الزامی می باشد و هیچ زمان نسبت ها را تغییر ندهید . 

منش 
اجرا : 
رنگ اپوکسی را می‌توانید به وسیله ایرلس ، غلطک و یا خودکار مو اجرا کنید . خوب تر میباشد این رنگ در دو لایه اجرا گردد به طوریکه دوم پیشین ازخشک شدن لایه اولیه اجرا شود . در صورتیکه میان دو اجرا بیش از24 ساعت فاصله باشد، سطح لایه اولیه می بایست آماده سازی شود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.