درزبندی ، آب بندی و پوشش نانو


درزبندی ، آب بندی و پوشش نانو ( آب گریزی سطح ها ) سرویس ها 
راپل در طول و بخشها غیر قابل دسترس با به کارگیری از تکنیک دسترسی با طناب 
درزبندی نمای ساختمان : درزبندی و پرکردن درزها (آببندی) قسمتی از اصول مهندسی بوده و از اجزای لاینفک پروژه ها می باشند .ورود 
هوای گرم و سرد و آب به داخل ساختمان از مهم‌ترین عارضه ها کاهش آسایش ساکنین می باشد 
این چالش در ساختمان های نوساز و کهن ساز می تواند وجود داشته باشد و مصرف سوخت را تا 25% بالا می موفقیت . 


خدمات آب بندی و درزبندی در ارتفاع(کار با طناب ) با اعتنا به موقعیت اقلیمی به شرح تحت : 
ضد 
آب سازی و مقاوم کردن سطوح بیرونی ساختمان در برابر کارداران جوی : 
بند 
کشی نمای ساختمان : لبریز کردن فواصل دربین سنگ ها با به کار گیری از ملات همرنگ برای خودداری از ورود آب به مرحله نما با راه راپل بده بستان شیشه و درزبندی و آب بندی نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون ،پلی اورتان و . . . مقاوم در برابر uv در ارتفاع بدون نیاز به داربست و بالابر . 
عایق 
بندی نما : عایق بندی رطوبت،عایق بندی حرارت،عایق بندی صوت (عامل دارای اهمیت در کاهش هزینه های انرژی) با رویه کار با طناب آب بندی نمای سنگی ، آب بندی خشت نما ، آب بندی سطح های سیمانی ، آب بندی نمای کامپوزیت ، آب بندی نمای کرتین وال ، آب بندی نمای رومی و . . . : خدمات فعالیت در طول . 
ردوبدل بازشوهای کلنگی نمای شیشه ای :بازشو نمای قاب لس و باز شونمای کرتین وال در طول به راه دسترسی با طناب بی نیاز به داربست . 
سیمانکاری و لکه گیری نما توسط راپلکار فن ای و با سوابق . 
بازسازی و ترمیم نمای ساختمان : نمای کامپوزیت پنل آلومینیوم،نمای کادر لس،نمای کرتین وال،لوور آلومینیومی،شیدر دوکی و . . . بدون محدودیت طول به رویکرد راپل . 
پوشاندن درز انتقطاع ساختمان : کاور کردن درز جدا با ورق گالوانیزه ، یونولیت ، اسپری فوم و . . . 
: خدمات راپل 
آببندی 
نما ، ژل منحصر به فرد آببندی ، 
ضد 
آب سازی نمای ساختمان ،سازه ها و سطوح با راه فناوری نانو ( ضد آب سازی ) 
پوشش 
نانو نمای ساختمان یک مرحله و یا ساختمان نگهداری نشده وقتی در برابر بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد می تواند ظرف برهه زمانی 6 ساعت بخش اعظم از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب نماید .یک سازه بتنی در همین شرایط نسبتاً 20 لیتر آب جذب خواهد کرد .نفوذ آب باران صدمات مختلف و جبران ناپذیری را به سطوح و ساختمانها وارد می آورد . 


نانو سنگ نما ، ارزش پوشش نانو ، 
آسیب 
های ناشی از سر وصدا ب 
الف-آسیب های ظاهری ناشی از جنجال ب : شوره زدگی ،پوسته پوسته شدن رنگ ،قارچ ها ،کپک ها ،کثیف شدگی زود هنگام . 

ب –آسیب های ساختاری ناشی از سرو صدا ب : عکس العمل سیلیکات قلیایی ،یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی در مصالح ،کربونیزاسیون / باران های اسیدی / سولفاته شدن ،خردگی آهن آلات به کار رفته در اسکلت ساختمان ،ایجاد کنار گذاشتن در اثر کاهش انعطاف و ارتقاء حجم . 





3 3 
2 3 

ضد 
آب کننده چه می باشد ؟ 
ضد آب کننده نسل نو تکنولوژی نانو هست که برای ضد آب سازی سطوح بتنی و مصالح ساختمانی ساخته گردیده و جایگزین سیستم های سنتی است . 

ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد . این فناوری با تولید برخورد و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا این که سطح های سیمانی، آجری ،سنگی و . . .پوشش ضد آب بصورت 360 رتبه (اولین توشه در دنیا)ایجاد کرده و منجر تشکیل لایه یک پارچه و غیر قابل نفوذ در برابر نشتی می شود ،با این فناوری منفعت بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام را ضد آب سازی کند . 

این مال از سیستم های مو جود در طبیعت الگوبرداری گردیده و رفتاری مثل اثر آب گریزی برگ گل نیلوفر آبی را داراست . 

با به کارگیری از این تکنولوژی ایزولاسیون ،با نگهداری توانایی تنفس سطوح و سازه و قابلیت خروج بخار آب از سطح های ،آب نیز نمی تواند به درون سطوح نفوذ کند . 


44 
ضد 
آب کننده سه ویژگی برتر لازم برای مواد ضد آب کننده را در خویش داراست چون : 
نانو تکنولوژی است و سطح های زیرین غیر آلی را در سطح مولکولی ضد آب می نماید . 

دوستدار محیط زیست میباشد و به فیس محلول در آب به کار گیری می شود . 

بر مبنا شیمی ارگانوسیلیکون می باشد و یک ماده واکنشی میباشد ،بنابراین با مرحله پایین لایه غیر آلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزئی از ساختار آن می شود به همین ادله ماندگاری طولانی را به وجود می آورد . 

مال ضد آب کننده دارنده تائیدیه از آزمایشگاه ها و سازمان های معتبر در میان المللی می باشد . 
ASTM –DIN-ISO-IS
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.