از جمله انواع پوشش های آب بندی بتن می توان به موارد ذیل اشاره کرد

آب بندی ساختمان

پوشش 

آب بندی کننده نفوذگر و کریستال شونده بتن 

پوشش 

آب بند کننده پلیمری سیمانی دو جزئی بتن 

پوشش 

آب بند کننده پلی یورتان و اپوکسی بتن 

پوشش 

آب بند کننده پلی یروتان بتن 

پوشش 

آب بند کننده اکرولیکی بتن 

پوشش 

آب کننده سیلوکسان بتن 

و 

سایر گونه های پوشش های آب بندی بتن 

مزایا 

و معایب استفاده از مواد آب بندی به راه تزریق رزین پلی یورتان و اپوکسی: از مزایای به کارگیری از آب بندی به شیوه تزریق رزین پلی یورتان و اپوکسی می توان به قابلیت از اجرای آب بندی در فاشر مثبت و منفی ، حداکثر دوام سازه بتنی به علت جلوگیری از ورود آب به سازه و سرعت بالای اجرا می باشد . از خلل ها بخش اعظم این روش آب بندی بتن ، تخصص بالای موضوع نیاز ، نیاز به امکانات مختص و گرانقیمت موضوع نیاز و ارزش گرانتر این رویه آب بندی بتن می باشد . 


آب 

بندی بتن به رویه عایق سطحی : این راه و روش آب بندی بتن بر مبنای ساخت لایه نفوذ ناپذیر در مرحله بتن صورت گرفته است که در هم اکنون حاضر بسته به موقعیت بنا و بهره برداری از سازه با به کار گیری از مواد آب بندی بتن با پایه های متعدد و تولیدی شرکت های دارای اعتبار جهانی انجام می شود . 


خط مش 

آب بندی بتن با استفاده از تزریق رزین پلی یورتان و اپوکسی: این روش آب بندی بتن بر مبنای تزریق رزین های پلی یورتان و اپوکسی یک جزئی و دوجزئی با پمپ منحصر به فرد تزریق در محلهای نفوذ آب می باشد که سبب ساز آب بندی جسم بتن از داخل و عمق بتن می گردد . حتمی به ذکر می‌باشد که روش پیشنهادی این شرکت برای آب بندی سازه های بتنی همواره آب بندی بتن به راه تزریق می باشد . در حال حاضر این کمپانی به تیتر یکی از کم موسسات دارنده تجهیزات تخصصی ، تجربه و توانمندی در قضیه آب بندی بتن با استعمال از تزریق رزین پلی یورتان و اپوکسی می باشد . 


کاربرد 

مواد آب بندی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.